Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Jag är ta mej fan helt knäpp i huvet...

Av Nettan - 25 oktober 2008 00:19

Psyk nästa säger jag bara...


Skulle gå och lägga mig efter Idol och det gjorde jag. Men shit vad det gick dåligt, MÅSTE bara upp och få LUUUUUUFT! Klär på mig igen och går ut,

ringer sonen för att höra vart de är - Råcksta, säger han... vaddå rå?

- jo men jag hade tänkt att gå och möta er annars i centrum. Centrum???? Svarar han, du går ju aldrig dit.

 NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ det är just det, jag går ALDRIG dit...

Men nu känns det som en panikattack är på väg och jag vill bara vara ute.... Polishelekoptern snurrar ovanför mig, usch nu börjar det bli riktigt läskigt....

Ringer maken och ber han komma, är inte många meter från huset, han kommer och vi går en sväng....

 Helikoptern är borta för länge sen....

Mår inte bra men vi fortsätter att gå eftersom det är det jag vill, håller oss till gatorna runt vårat hus....

Vägrar bara att låta en förbannad attack få ta över min kropp en gång till, fast jag känner att det är nära, väldigt väldgit nära.... VILL INTE!!!!!


Vill inte skrivá om den här skiten utan om hur OTROLIGT duktig min son har varit på fritids idag, han har inför 70 pers sjungit "Under ytan".... Det var ju det som allt detta skulle ha handlat om ju.... INTE hur dålig jag är utan om hur BRA han är..... Fortsätter skriva om honom i morgon, om jag inte har brytít ihop helt då......



 
 
Ingen bild

M

25 oktober 2008 07:25

Jag tänker på dig!! Jag önskar jag kunde göra någonting.. Vill inte att du ska ha det såhär! Säg till om det finns någonting jag kan göra - vad som helst!

Jag saknar dig och semestern på landet! KRAMAR!!!!

 
Jessisa

Jessisa

25 oktober 2008 07:49

Jag hoppas att du övervann attacken. Förstår att du inte vill må sådär.

You know where I'm just call me!!!!

KRAM
Jessisa

http://jessisa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards