Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Nettan - 5 oktober 2008 21:52

ja, det är faktiskt sant! Är helt slut efter de här dagarna...

Det blev inget MCdonalds i Gävle, det spöregnade när vi passerade och vi kom ihåg från förra året att det inte var så lätt att parkera där så nu åkte vi vidare till Uppsala istället. Men usch vilket jäkla regnväder det har varit HELA resan hem.

Det är väl nu jag ska skriva att det är skönt att ha kommit hem och så men jag tycker faktiskt inte det, känner mig bara nere och deppad nu när jag är hemma och inget känns kul, vill bara tillbaka dit upp igen! Synd att det är så himla långt att åka så att det inte blir så många gånger per år.


Hittade en gammal bild på huset som är taget för exakt 3 år sedan:

Vi hade liiite skillnad på väder då kan man säga :)

Av Nettan - 5 oktober 2008 12:28

sitter nu i bilen och är på väg hem igen efter några dagar i Gnarp. Vädret är det sämsta man kan tänka sig men jag vill ändå INTE åka hem! vill stanna där lääänge. Har plockat massor med svamp och även lingon. Har inte blivit så mycket fotande som det brukar därav lite dåligt med fotouppdateringar.


Nu är vi på väg till Gävle för att stanna på Mcdonalds och sen är det hela vägen hem, räknar väl med att vara hemma till ca 16-16.30


Nästa helg är det Sala som gäller, vi har match där på söndagen + i Västerås så jag och Milla åker upp redan på fredagen eftersom killarna åker till Gotland och spelar match där.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards