Alla inlägg under oktober 2011

Av Nettan - 29 oktober 2011 23:15

Vaknade tidigt i morse men lyckades somna om...


Har tassat runt i myskläder nästan hela dagen, haft besök av fasters bästa Sessa och städat och plockat lite här och där. Svärmor kommer ju i morgon för att vara här i ett par dagar så lika bra att städa lite.


Kvällen igår var bara MYS, jag och sonen ensamma, ostbågar, ett glas rött och massa bra musik på Spotify... Ett mycket saknat och efterlängtat telefonsamtal med bästa Marlie (l)!!!


Var och hämtade mannen vid båten idag och fick en present när vi kom hem, LANCOME produkter, blev jätte glad!!!


I morgon väntar svampskogen på mig, mamma och Sessan, äggen är redan stekta för matsäcken...

Av Nettan - 28 oktober 2011 21:35

Jag sitter här med mitt rödvinsglas, ljusen är tända, maken är på kryssning och jag och sonen har precis tittat på IDOL! Allt är verkligen toppen just nu, har fått vara i skogen med barnen på jobbet och lugnet har lixom infunnit sig, ett lugn som var ett rent kaos i onsdags... Hela mitt inre var i uppror och trycket över bröstet fanns där precis hela dagen. TACK lillebror för stödet, det känns verkligen skönt att veta att du och jag sitter i samma båt just nu... Vi kan hjälpa varandra!


Jag skulle verkligen vilja blogga oftare än vad jag gör och jag tror inte att jag är ensam om att känna så. Läste på en annan blogg något så sant som det är sagt. " Det verkar som att "hypen" av att skriva om sitt liv och vardag har gått över. Lite iallafall. Har människor tröttnat? Har de inte längre tid? Eller kanske lust? Är det andra medier (Facebook), som har tagit över och som människor ägner mer tid åt?"

 

Det är ju verkligen så det är... Är själv inne på flera bloggar, MEN DET ÄR STILTJE ÖVERALLT!!!


Är det så? Har FACEBOOK tagit över??? Ja, i ärlighetens namn så tror jag faktiskt att det är så, TYVÄRR! Men samtidigt så undrar jag över hur vissa verkligen kan leva på sin blogg??? Det måste ju bara betyda att folk VILL läsa bloggar, det är lixom mer på RIKTIGT!!! Men vad är facebook då? Ett forum för ytliga känslor och ett mer anonymt ställe samtidigt som det nog är världens mest officiella forum???


Ja, inte vet jag men jag saknar i alla fall min blogg och önskar verkligen att jag kunde bli bättre på att skriva här!


HA EN TREVLIG HELG!



Av Nettan - 27 oktober 2011 07:43

... och jag sitter här och funderar över om jag kanske ska ta upp bloggandet igen???

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards