Alla inlägg under november 2009

Av Nettan - 28 november 2009 21:01

Åh, denna lördag har bestått av SHOPPING, SHOPPING OCH SHOPPING!!!

Efter att jag lämnat J på kalas bar det av till Vällingby, där blev det SHOPPING av hög grad, hittade MASSOR som jag köpte!!

Mötte även upp mamma och Camilla så vi shoppade lite till dem oxå. Hade en lunchdate med maken på Jonvne´s, kändes faktiskt lite busigt och spännande...

Lite som om det var ett "hemligt möte" = romantiskt, något som verkligen kan behövas efter snart 13 år tillsammans!

LOVE YOU DARLING!!!


Efter shoppandet bar det av till bowlinghallen, åkte innan matchen var slut för det var den tråkigaste match jag sett på länge.


Hem och sätta upp julgardiner och laga middag, bror, Camilla och Sessan åt här och sen hade vi bara kvalitetstid i soffan framför tv´n, såå himla skönt!!!


I morgon väntar säsongens sista match, det är borta mot Sollentuna och som tur är så är det inte förrän 12.40 så det blir lite sovmorgon. Jonathan och Jennifer ska vara hos mormor och morfar/farmor och farfar, de ska förmodligen in till stan och kolla på julskyltningen...

Av Nettan - 27 november 2009 18:43

Ja, vilken resa!!!


Bloggade i bilen på väg hem, men vad händer?

Jo, allt försvann när jag skulle lägga upp det....


Hade en fantastisk dag, inget köande, MASSOR med shoppande, ont i rygg och fötter men Oj så trött man blev!!! Det värsta är allt man kommer på som man har glömt att titta på när man går ut därifrån, MÅSTE bara åka dit snart igen men då blir det att hyra stuga så man har två dagar på sig.

Inte mycket kläder till mig själv dock, men massor av annat. Strumpor och kallingar till Jox, det var det ända han behövde i klädväg och jag lyckades faktiskt att hålla mig till det. Tänk om man hade obegränsat med ork och pengar, då skulle man kunna shoppa PRECIS hur mycket som hellst!


Jag är såå avis på Marlie och co som åker dit i natt, hoppas verkligen att ni kommer gilla det lika mycket som vi.



Av Nettan - 25 november 2009 18:49

Resan som vi längtat så mycket efter är alltså bara 9 timmar bort!

Den efterlängtade resan till Ullared, JA ni läste rätt, alldeles rätt!!!

Älskar man Ullared så gör man, så är det bara.

Åker från Stockholm kl 04.00 i natt, beräknar att vara framme vid 10, sen blir det shopping, shopping, shopping... i flera timmar!

 Sen hem till storstan igen och jobbet på fredag!

Tycker ni att jag är galen?

Ja, då är jag nog det... min svägerska och mamma oxå eftersom de ska med.

 Det blir första gången för Camilla och jag hoppas innerligt att hon kommer älska det lika mycket som jag.

Jag kan säga att listan är lååång!


Fick en ny dator av maken idag så jag får se om jag kanske tar med den och hinner blogga lite under bilresan...

Av Nettan - 21 november 2009 20:16

Ja, då är snart den här dagen till ända då. Spelade hemma match mot Bk Eva idag, tyvärr blev det en förlust och det kanske inte var så förvånande med tanke på att de leder serien och bara har förlorat en match hittills.

Lyckades få ihop hela 797, 3 poäng från 800, SURT SA RÄVEN!!!


Ute har det varit strålande sol idag, en dag då man verkligen hade behövt vara ute och laddat batterierna men hela dagen har tillbringats i bowlinghallen, T hade oxå match idag och han var helt otrolig, oövervinnerlig, lyckades knåpa ihop 972, vilket är SKITBRA!


Har även varit lite "Jessisa" lik idag, har tagit ett beslut med mycket eftertanke... Ett beslut som är så osjälviskt som det bara kan bli och detta endast för en annan person! Hoppas hoppas bara att det verkligen är rätt beslut jag tog... Det återstår att se!

Av Nettan - 20 november 2009 22:16

Finns INGEN, INGEN, INGEN människa som du i hela världen!!!

Du är klart BÄST i hela , hela världen!!! Finns ingen som du.....


Love you!!!! Kyss

Av Nettan - 19 november 2009 23:36

Av Nettan - 17 november 2009 20:59

Har varit hemma med J i två dagar nu men i morgon skall han gå till skolan igen och jag jobba.

Har fått en del gjort här hemma under tiden och det var behövligt.


I söndags åkte vi till Ikea och köpte säng, det blev kompliterande delar till den han redan hade.

På e.m kom hela familjen Hallberg från Bålsta på besök, massor med myyys, kramar, barnlek och mat.

Tusen tusen tack för den underbart fina vita blomman, den är så fin!


I två dagar nu har jag suttit och knåpat med mammas 60 års fest, och jag tror verkligen att det kommer bli kanonbra!


Har haft så mycket tankar och idér om vad jag har velat bloggat om dessa dagar och nu när jag väl sitter här så är det bara tomt... Hur jag än försöker så får jag inte ut tankarna och ner på tangentbordet så det blir ett väldigt kort och super tråkigt inlägg idag, men men... det blev iaf ett.


Avslutar med att skicka en stor varm kram till min vän Milla, du är duktig du gumman!

Och så självklart en massa, massa grattis kramar till Linn som fyller 6 år idag!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards