Alla inlägg under januari 2012

Av Nettan - 19 januari 2012 22:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Nettan - 10 januari 2012 23:08

Sitter här framför datorn fast jag egentligen borde sova... Ska ju upp och öppna i morgon z z z z z z z znark!!!

OCH vad gör man när man inte kan sova? JOOOOOOOOO, man nätshoppar, det är sååååå kul! Specielt då det är på rea :)


 

Och jag kommer stormtrivas i den i sommar. Tyvärr kommer jag inte ihåg de andra jag klickade hem,,,, men de lär väl dyka ner i brevlådan snart så då får jag fota dem själv och lägga upp här.


Det finns inte någon som har lite insomningstabletter som ligger och skräpar i nåt skåp hemma, tror det i slutändan skulle vara bättre för mig än att hålla på och klickahem kläder när jag inte kan somna.


Men NU säger jag GOD NATT OCH PÅ ÅTERSEENDE

Av Nettan - 8 januari 2012 23:26

Maken fick frukost på sängen, omelett med bacon och gurka till det.


Vi skulle sätta upp lampor ute vid parkeringen och då kom bästa Lena och Louise, det var husvisning på gång så jag åkte med dem. Ett helt underbart hus där inget var i akut behov av renovering, det bästa är att vi kan vinka till varandra   . Så nu håller vi alla tummar och tår för att det här köpet skall gå Lenas väg!


Sen var det lunch i Vällingby och så Alvin och gänget 3 på bio.

 Kommer faktiskt inte ihåg när jag var på bio senast, men det var ju ganska mysigt...
Lite jobbigt bara att sitta stilla så länge.


Nu är det dax för sängen och jag inser att inlägget blev ju inte allt vad jag hade tänkt att det skulle bli...

Har ju massor som måste få komma ut ur min lilla skalle, men nu är jag för trött.


Sov gott, OM det är någon som läser!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards