Alla inlägg under augusti 2009

Av Nettan - 29 augusti 2009 22:55

Allt känns så tomt!


När dom i min närhet inte mår bra, då mår inte heller jag bra.


Önskar jag kunde blåsa bort det som gör så ont!



TACK Jessisa för att du finns i mitt liv! Tänk om du kunde finnas i ALLAS liv!

Av Nettan - 27 augusti 2009 22:45

Allt jag precis skrev försvann!


Vill bara tala om för er att det gick bra hos tuttdoktorn igår, inga knölar här inte, tydligen kan cystor försvinna lika fort som de kommer...


Försvinner från bloggen ett tag, dels av att min dator är STENDÖD och skall in på rep. igen! Och dels av andra orsaker som jag inte tänker ta upp här...


STOR KRAM TILL MINA NÄRA OCH KÄRA!!! Ni vet var jag finns!!!


Och till min underbara man, ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT!!!!!!

Av Nettan - 25 augusti 2009 20:49


 Jag deltar i en tävling på Fokis.se där man får önska sig en valfri sak hos Gadgetgirl.se. Kika in på sidan och var med och tävla du också.


Om jag vinner så skulle jag vilja ha en rosa Sony Ericsson mobiltelefon.


Jag är verkligen i behov av en ny mobil och tänkte att man kanske kunde spara några tusen på att vinna en istället för behöva köpa en.



Av Nettan - 24 augusti 2009 21:29

Ja som sagt så var det ju dax för träningslägret i helgen som var. Vi åkte från hallen vid 07.45 i lördags morse och kom hem vid 17 igår.


TACK SNÄLLA UNDERBARA LAGKAMRATER FÖR ATT NI ÄR SÅ UNDERBARA!

Shit vad kul det har varit, vi har bowlat, bowlat,bowlat och skrattat, skrattat,skrattat och åter skrattat!!! När man är med det här gänget så har man verkligen sååå jävla kul!!! Det kan jag ju säga, är man i behov av lyckopiller så kan man lika gärna gå med i BK Mistral!

Tänk vad skönt det är att ibland få skratta så mycket så tårarna rinner och magen gör såååå ont!!!


Nu ikväll så var det dax igen för lite bowling, åkte ner med mannen och sonen och spelade i ca 1½ timme, lika bra att passa på medan man har alla råd och tips i färskt minne.


I morgon är det föräldramöte i skolan, onsdag dax för ultraljudet av mitt bröst och torsdag träningsmatch i Jakan och sen så är det ju faktiskt fredag igen, gud så skönt!

Av Nettan - 21 augusti 2009 08:48

Tänk att det redan har gått två veckor sen man började jobba efter semestern, usch vad tiden går fort.

Den här fredagen känns inte som en fredag, mår fortfarande inte bra och idag har jag även Jonathan hemma som inte heller mår helt bra. Vet fortfarande inte hur det blir med träningslägret i helgen, har ju dagen på mig att bestämma det.


Idag har jag tanke på att försöka hinna plocka lite här hemma, skulle behöva rensa lite i Jonathans rum, får se om jag orkar.


Önskar att maken kommer hem med nåt gott att äta och dricka så vi bara kan ha en lung och mysig fredagskväll i soffan.


 Någon gång ska han väl ändå lyckas överraska?!

Av Nettan - 20 augusti 2009 14:45

Igår började inskolningarna hos oss, 4 små parvlar skulle komma. Jag och kollegan K skulle vara inne med de nya barnen och deras föräldrar och I skulle vara ute med resten. Kände på en gång på morgonen att så skulle nog inte bli fallet utan jag kände att det nog var bäst att K och I var inne och jag ute. Näsan rann, ögonen rann och jag mådde skit!

Efter rasterna hade jag fått nog, det gick inte att stanna kvar hur gärna jag än försökte. Hem och bädda ner sig i sängen!


Vaknade idag och mådde ännu sämre, ont i huvudet och halsen nu oxå... Kunde inte ligga kvar i sängen så länge eftersom jag får ont i ryggen om jag ligger för länge, bestämde mig för att sätta mig i köket och påbörja en "present" som jag länge har tänkt att göra...


Ja, vissa av er känner nog igen den och nu är jag på G, har hunnit halvvägs.

Det är super kul att hålla på och tiden har bara sprungit iväg.

Vilken kreativitet, det trodde jag aldrig att jag skulle ha *ler*


Hoppas så bara att mottagarna nu blir glada, frågan är bara när jag skall få tillfälle att överlämna presenten till dem?


Vill inte visa för mycket nu utan det kommer bilder sedan när allt är klart och de har fått den!

Av Nettan - 17 augusti 2009 22:08

Jag är med och tävlar om detta halsband, var med du oxå.

Klicka på bilden så kommer du till tävlingen.

Av Nettan - 17 augusti 2009 21:29


Snörvel, snörvel,host, host och jordens jävla blåsa på insidan av underläppen!!!


Ja, så är min status just nu, just denna vecka när jag absolut INTE kan vara sjuk!

 Planeringsdagar idag och i morgon och på onsdag börjar 4 inskolningar och alla andra barn är tillbaka...

Och till helgen väntar träningsläger!


Återkommer när jag orkar!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards