Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Nettan - 12 augusti 2009 22:27

Jag är LYCKLIG!


Min underbara, fantastiska, ÄLSKADE make hade sparat allt på sitt USB!!!!!

Så korten fanns där!


TACK, TACK, TACK, TACK ÄLSKLING!!!!


LOVE YOU *puss*

Av Nettan - 12 augusti 2009 21:06

På semestern när min dator var trasig så lånade jag Tobias jobbdator, jätte smidigt! Innan vi skulle åka till landet sista gången på semestern så lämnade vi tillbaka datorn och jag bad T ta bort favoriterna och så som jag lagt in,

 ja han tog nog bort allt, tror till och med att han

 FORMATERADE OM DEN!!!!


NUUUUUUUU, skulle jag ta fram semesterbilderna från Varberg och lägga på ett USB för att ta med till jobbet.

Jag letar och letar bland alla mina fotomappar här på datorn,

 var i he#"^te har jag lagt dem??????

Hittar dem inte!!!! -

 JAAAAAAAAA, just det,

 jag laddade ju ur dem i jobbdatorn!

SKIT I HELVETE OXÅ..............

Det betyder alltså att dom är BORTA!


Hmm, ja är man klantig så är man, undrar när jag ska lära mig?????

Av Nettan - 12 augusti 2009 06:32

Fy så trött jag är idag. Kan ju bero på att vi kom hem sent igår och DÅ började städa i sovrummet, ja började men är långt ifrån klara... Sen blev det lite datorisering och vid 23.45 släkte jag och så ringde klockan nu 05.50, SUCK!


Nu är iaf sista tvätten i torktumlaren och idag när jag kommer hem skall jag försöka orka ta tag i all den andra städningen som är nödvändig. Kanske en sväng ner till bowlinghallen först en liten stund men jag får se.


Nä, nu försvann min skrivar lust så jag kanske skriver nåt mer senare under dagen ist.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards