Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

Av Nettan - 15 februari 2012 01:23

Överreklamerat jippo eller är det bara jag som är avundsjuk på alla fina blommor, kakor och goda middagar?


Är jag den enda som har en totalt oromantisk man som struntar i precis vad allt vad överraskning heter?


Nu undrar ni säkert om jag har uppvaktat honom idag? DET skulle jag ha gjort, om jag inte hade legat nedbäddad för andra veckan i rad.

Där är en förklaring till varför jag sitter uppe och bloggar nu, joooo jag vaknade vid 12 idag och har efter det legat ner i horisontalt läge resten av dagen, liiiite svårt att gå och sova nu kan man säga.


Men nu MÅSTE jag ner i sängen, för i morgon SKA jag ta mig till röntgen och kolla lungorna, skulle ha gjort det idag men var lite för trött för det....

 
 
Nettan

Nettan

15 februari 2012 09:01

Krya på dig tjejen !
Då är vi två som har oromantiska männ.
Här blev det inge fira heller. Ha ha !
Men vi bestämde att vi skulle äta och dricka lite gott på lördag istället och då kan man ju hoppas på något ifrån honom. Men då har han väl glömt det igen. ha ha !

Ha en bra dag och lycka till på röntgen.
kram

http://hasselby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards