Alla inlägg under januari 2013

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!!


Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny ide igen att skriva om men jag vet bara inte om det kommer bli något av det fast det fore ju förbannat roligt om jag för en gångs skull skulle ta mig i kragen och genomföra det. Känner på mig att 2013 ska för mig bli förändringarnas år. När nästa nyår sen kommer så hoppas jag verkligen inte att jag är samma männiksa som jag är nu.... Då SKA det ha hänt saker i mitt liv som får mig att må så mycket bättre. Ibland måste man städa bort gammalt för att få in nytt.


Jag har även ca 5-8 kilo som är så fel på min kropp och nu har jag gett mig fan på att i år SKA DOM VÄCK!

Jag behöver massor av inspiration och ideer och stöd och hjälp, HUR KLARAR MAN DETTA BÄST?


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards