Alla inlägg under augusti 2010

Av Nettan - 29 augusti 2010 00:50

Ensam och liten, det är mörkt och natt

 

Kom till mig och värm mig, jag fryser

 

Ensam och liten, jag behöver dig hos mig

 

Kom och håll om mig, få mig känna ro

 

Ensam och liten, min säng är så tom

 

Kom min ängel, kom hit till mig

Av Nettan - 28 augusti 2010 09:48

Idag är det den stora stora dagen för min bror och svägerska!


Jag är precis på väg till frisören där bruden, jag och den andra tärnan ska bli fina i håret. Klockan 14.20 kommer taxin och hämtar oss för att ta oss till kyrkan.


Så mycket som jag redan skakar så vill jag inte ens tänka på hur det ska vara när vi går in igenom kyrkportarna...

Detta kanske inte är den mest ultimata upplevelse jag behöver just nu, men när jag tackade JA till att vara tärna för ca 6 månader sen så visste jag ju inte hur mitt liv skulle se ut idag.

Men men, det är bara att bita ihop, sätta på leendet och försöka få tukt på nerverna.


LYCKA TILL IDAG

PETER OCH CAMILLA!

 

 

Av Nettan - 27 augusti 2010 20:32

för bara tre månader sen så hade jag suttit här och bara njuuutit, jag hade länge gått och sett fram emot en ensam helg utan man och barn, jag hade bara myst av att vara ensam hemma... Men det var då och då är inte nu!


Nu vill jag att både mannen och barnet skall vara här, nu vill jag inte sitta ensam, nu vill jag vara med min underbara familj!

Av Nettan - 27 augusti 2010 10:24

... Lilleman behövde bara gapa och dr lysa i halsen, - vi behöver inte ens ta ett halsprov utan jag sätter in penicillin på en gång! Stackars liten, han har verkligen jätte jätte ont!


Nu ska jag försöka börja beta av listan jag har tills i morgon, förstår bara inte hur jag skall komma igenom hela... VAR SKA JAG BÖRJA????

Av Nettan - 27 augusti 2010 07:37

Måste vara mina tabletter som gör att jag vaknar på morgonen, igår var jag vaken 04.30-05.30, gick upp vid 8. Imorse vaknade jag igen vid 04.30 men somnade om och sov till 06.15, sen dess har jag varit vaken...


Ska strax iväg och träffa kuratorn igen, känns bra faktiskt. Hoppas även att jag kan boka en tid åt lilleman på VC under dagen.


Maken är nu på väg mot Jönköping, saknar redan!

Av Nettan - 26 augusti 2010 16:03

att äntligen få ner några rader här?


Hm... Var ska jag börja?


Kan ju berätta att jag är sjukskriven och har varit det i två veckor snart, var till dr igår och blev sjukskriven ännu längre, ända till 19/9. Fick även medicin som jag började med igår, något som jag är väldigt delad för men just nu känns det som om det är enda utvägen... Det är några slags "Lyckopiller", det jobbiga är bara att det tar ca 2-3 veckor innan de börjar hjälpa.

Jag har även träffat en kurator och henne ska jag träffa i morgon igen.


Just nu har jag lilleman hemma oxå, igår fick han feber, har ont i halsen och börjar bli förskyld. Inte så jätte lyckat eftersom han i morgon skall till farmor och vara där i helgen medan maken är i Jönköping och spelar rankningsfinal och jag ska på bröllop på lördag. Ja, jag ska ju faktiskt vara tärna på min brors bröllop!

Av Nettan - 26 augusti 2010 09:46

man kanske skulle ta och skriva lite här idag?


Hm...


Ska fundera lite till...


Är det inte så att jag känner lite lust???


Vi får se...

Av Nettan - 26 augusti 2010 09:28


Jag är med och tävlar om dessa fina ljuslyktor hos allt-om-inget , håll nu tummarna för att det är jag som vinner!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards