Alla inlägg under september 2010

Av Nettan - 9 september 2010 21:18

... jag har nu precis bokat av "musiken" till våran 80 års fest!


I flera dagar har vi pratat, pratat och pratat och jag har kännt efter tusen gånger. Den 18/12 var det tänkt att vi skulle ha fest, 40x2=80 års fest, något som vi har planerat länge...
I Brännkyrka bowlinghall med ca 80-100 gäster. Något som jag verkligen har sett fram emot, något som jag har längtat efter, något som jag tyckte skulle bli SKIT kul!

Men nu har vi bestämt oss, eller jag har verkligen fått lyssna på min kropp, även fast jag egentligen vill så inser jag har tagit beslutet av att vi ställer in det hela.

När min älskade man säger med allvar i rösten:
- Jag vill ha dig levande även efter jul...

Ja, då inser till och med jag att jag aldrig skulle orka...


Jag hoppas verkligen att jag i stället kommer orka att fira min stora dag, just den dagen jag fyller år, det är ju faktiskt min dag och jag vill ju verkligen fira den ...


Just nu önskar jag att det kom en fe,
Ett tu tre,
 drog med sitt spö,
 vips så var det kö,
till det jag vill allra mest,
en sjudundrandes jäkla fest!

Av Nettan - 5 september 2010 23:37

en längtan till mitt andra smultronställe, MITT ÄLSKADE GNARP!


Åh vad jag längtar dit nu... Nu måste jag bara få ledigt den 30/9 så jag kan åka dit... måste måste måste!!!


Ladda batterierna inför den hemska vintern, gå där i skogen och känna doften av FRISK LUFT, plocka svamp och lingon... Åh, vad jag längtar!  

Av Nettan - 5 september 2010 21:45

... de senaste veckorna...


Men just nu vill jag bara tala om att:


JAG SER NOG LJUSET, jag tror att det finns en väg ut ur denna mörka tunnel...

frågan är bara hur lång tunneln är????

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards