Alla inlägg under augusti 2012

Ont

Av Nettan - 29 augusti 2012 22:49

En Stor del till att jag har så ont i mina leder är just iPhonen!!! Så att blogga från den är inte det smartaste direkt! Men det är ju så jävla kul !!! Är det nån Som har erfarenhet av Samsung galaxy S3???? Har den större knappar ???

Av Nettan - 28 augusti 2012 18:56

Prövade ett nytt recept idag, pannbiffar med hemgjord coleslowe... Nja, var väl sådär måste jag säga, blir nog ingen mer gÅng iaf.

Av Nettan - 28 augusti 2012 09:30

Gick ju bra hos dr? två sprutor senare och jag får inte använda högerhanden på två dygn!!! Men HALLÅ hur lätt är det att göra allt med vänstern?????
Ingen träningsmatch på torsdag men förhoppningsvis kan jag spela denna säsong ???

Av Nettan - 28 augusti 2012 07:56

Vad fan är det här???? 3 grader ute och det är fortfarande augusti!!!! Vart är världen på väg? Global uppvärmning, jo tjena! Dom måste ju ha missat att någon menat Global NERKYL ING!!!

Ligger ner bäddad i dag oxå, måste bara ta mig till dr kl 9 som skall kolla mina onda leder och fingrar, antar att det är då denna säsongs bowlingspel avgörs..

Av Nettan - 27 augusti 2012 19:10

Då var skåpet städat, fan vad SKIT man har!

Av Nettan - 27 augusti 2012 11:50

Jaha, då var man här igen nu då!

Detta blir nog mitt sista försök att fortsätta med bloggen, har man inte skrivit nåt på 6 MÅNADER så kan man faktiskt undra varför man ens har den kvar?

Har bara ett enda svar på att bloggen har hamnat i träda - FACEBOOK!!!

Så enkelt att uppdatera sin status med fb i mobilen men samtidigt så skriver man ju långt ifrån så mycket som man skriver i en blogg. Ska ladda ner appen till bloggen och göra ett ärligt försök med det, annars får vi se. Samtidigt så vill jag ju inte att allt bara ska försvinna, jag har ju flera års minnen sparade här...


MYCKET har hänt sedan sist så det tänker jag inte skriva om utan fokuserar nu framåt.


Idag är jag hemma med en hemsk förkylning, sonen är hemma med magont vilket blev ett besök på VC, en massa prover togs och remiss till ultraljud skall komma. De misstänker kanske laktosintolerant vilket inte är så konstigt då jag har det.


Har även bokat ett bedömningsmöte på BUP, har gått hos dem tidigare i olika omgångar med sonen och nu är det dax igen!


Nu blir det RÖJ i skåpen på toan, vem vet... det kanske kommer ett inlägg till redan idag   

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards