Alla inlägg under december 2010

Av Nettan - 22 december 2010 23:44

har gått sedan sist... Ja, jag kan ju inte påstå att jag är världens bästa bloggerska precis... Önskar  verkligen att jag kunde vara bättre på att blogga men tyvärr så är detta den bistra sanningen, JAG ÄR VÄRDELÖS på att blogga!!!


Nu är det dan före dan före doppare dan... ja, iaf i 15 minuter, sen är det dan före dan... I morgon när maken slutar så åker vi ut till landet för att fira jul, det är första gången på (snart) 14 år som vi ska fira där ute. ORKAR inte hålla på att planera och fixa inför jul i år så vi (läs jag) valde att fira jul där ute... Det kommer att vara KALLT OCH MASSOR med snö, men vi ska tillbringa julen med brasa, spel, pussel, julmat, liten gran, ljus och myskläder, dessutom ska vi äta på papptallrikar eftersom vi inte har något vintervatten där... Och jag hoppas sååå mycket att det verkligen kommer bli så mysigt som jag föreställer mig!!!

Stora sonen och hans sambo ska med och så lilla Svante förståss... - Ja, för er som inte vet så har jag blivit farmor till världens sötaste lilla kattbebis!


På sista tiden har jag mått lite si så där... Har nu ökat doseringen av min medicin och har ett samtal inbokat med min kurator, känns skönt och jag hoppas att snart må mycket bättre.


Det finns vissa människor som jag saknar i mitt liv och vissa nya har tillkommit som jag är så glad för och jag vill passa på att :

ÖNSKA ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards