Alla inlägg under november 2010

Av Nettan - 21 november 2010 22:09

Sen det var MIN dag, ja hela dagen var faktiskt MIN, till och med så mycket att jag glömde bort fars dag! Förlåt pappa!!!


Dagen var i alla fall HELT FANTASTISK, jag fick så mycket fina presenter, men det bästa var alla besöken som kom för att fira mig, Att jag har så mycket underbara människor omkring míg som ville komma just för att det var min dag, DET var superkul! Att en viss liten norpa kom med sin familj gjorde ju inte dagen sämre precis.


Finns inga ord över hur glad och nöjd jag är med dagen och jag kommer aldrig fira en födelsedag igen för det är ingen som kommer slå denna!


Och MIA, underbara, härliga, toppen, självklara MIA - VAAAD kan jag göra för att gott göra dig all hjälp jag fick under hela dagen????????? Tell me...... Utan dig hade inte dagen blivit så bra som den blev!!!! Puss hjärtat!!!!


Ska försöka fota presenterna någon dag och lägga upp dem här...

Av Nettan - 5 november 2010 19:11

Tycker verkligen inte om att INTE blogga... vill blogga lite varje dag men vill samtidigt ha nåt "vettigt" att skriva om, inte bara " idag har jag jobbat och till middag åt vi det och det", utan jag vill verkligen blogga om nåt "ämne"....


Just nu vill jag blogga om lycka, eller välmående kanske är ett bättre ord.


Sen jag började jobba igen så mår jag verkligen bra, jag är lugnare, gladare, lyckligare, mer tillfreds med mig själv, ja helt enkelt så känns det som om jag har blivit en mycket mer harmonisk och annan människa.

I mitt liv nu så finns det inte många måsten, jag tänker mer och jag lyssnar mycket mycket mer på min kropp! Varför ska man jäkta och stressa när man inte mår bra av det? Ett exempel var när jag och en kollega skulle gå över en gata häromdagen, vi hinner över första vid grön gubbe, den andra hinner slå om...

- STOPP säger jag, vi väntar...

 -Varför ska du springa över nu???

- Ja, inte vet jag... säger hon...

- Har du bråttom eller???

- Nä....

- Just det, vi har tid att vänta tills det blir grönt...

- Ja, det har du rätt i...

 

Min son behöver inte byta kläder varje dag om de inte är smutsiga förståss, jag KAN ha samma jeans i två dagar, jag KAN ha håret uppsatt i toffs på jobbet...

Det är sådana små saker som jag tänker på nu, och jag mår FAN så mycket bättre!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards