Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Nettan - 31 oktober 2008 22:38

Nu går vi och lägger oss!


Dröm inte för många spökdrömmar nu!



SOV GOTT!

Av Nettan - 31 oktober 2008 22:29

Lars eller Sepideh??? Eller....


Jag tror på LARS!


Har jag fel tro?


.................. VA??? Hur fan kan Lars sitta säkert?


Robin B, hänger löst? Och såklart Sebideh...


Klart att Alice sitter säkert... Nu åker Sepideh.... eller????


Det måste vara Sepideh.... Finlandsfärja, håller med fullständigt!


Jajamensan, det var ju DET jag trodde! Bye bye Sepidhe!


Om du vill jobba med musiken så får du nog ta och välja andra låtar än vad du har gjort den sista tiden....



Av Nettan - 31 oktober 2008 21:08

Nu kommer min IDOL!!!


Hoppas, hoppas,hoppas att det nu blir bra!


"Det börjar verka kärlek banne mig"

Men HALLÅ!!!! Vad är detta????

Lägg ner....

Han VILL nog åka ut idag! Han MÅSTE ha ledsnat på denna cirkus nu....

Av Nettan - 31 oktober 2008 21:00

Vad har hon att erbjuda ikväll?


"Stad i ljus"

Varför måste hon sjunga så himla mörkt för?


Prestationsångest eller????


INTE min favorit!

Av Nettan - 31 oktober 2008 20:55

Michelangelo....


Hm... jag vet inte vad jag ska säga, men jag tror att han gör det bra?!


Eller?


Varför bryter han på amerikanska?


Kanske att han hänger löst ikväll?

Av Nettan - 31 oktober 2008 20:40

Johnny rocker...

Lilleman bredvid säger mig att han kan ju inte sjunga men han är rolig,det är därför han har gått vidare... ja, vi får väl se. Det är ju i alla fall en riktig kult låt.


Jag hoppas verkligen att det blir bra, han är ju trots allt en av mina favoriter, inte för hans sånginsats utan för att han är den han är på scenen.


Nuuu ska vi få höra...

WOW!!!! Absolut det bästa han har gjort och jag tror nog att det är det bästa ikväll. Både lilleman och jag är helt överens!




Av Nettan - 31 oktober 2008 20:34

Nu kommer i alla fall en bra låt!


Att sjunga samma dag som sin farmor begravs, det är ju en prestation i sig...


Gillar inte Alice och gillar inte rösten, tycker inte heller att hon gör låten speciellt bra, lite för tamt för min smak....

Av Nettan - 31 oktober 2008 20:28

Kevin sjunga på svenska?

Hur ska det gå?


"Lyssna till ditt hjärta" hm... Inte min favorit låt direkt....


Jo men visst är han bra? Men nja....

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards