Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Nettan - 17 oktober 2008 18:36

Pratade igår med våran bitr.chef och när vi pratade om min nya tjänst så var hon helt frågande...

Ringde upp "förste" chefen idag och undrade varför det hade varit så?

Och nu är jag så himla arg, ledsen och besviken... Det visar sig att jag visst skall få den fasta tjänsten (det är ju bra) men det inte alls ska vara så som hon sagt från början. Jag skall in i barngruppen men fortfarande ha ansvaret för "lillkillen". Hm... Fick inte riktigt klart för mig hur allt ska fungera och jag väljer att inte skriva allt här (önskar verkligen en låst blogg just nu).

Alltså, får man verkligen behandla folk hur som helst bara för att man är chef och det tragiska i allt är att det ALLTID skall handla om pengar!!!

Det är ju för fan små barn det handlar om....


Tur att det är fredag och man är ledig i två dagar.

Har hemma match i morgon men har inte samling förrän 11.00 då matchen börjar 11.40 Kommer nog inte att bli ett glas ikväll, snarare två *ler*.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards