Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Nettan - 3 oktober 2008 23:53

Ja, iaf höstkantareller finns det gott om här. Skogen lockar mer än vad datorn gör just nu så det blir inte mycket att sitta inne och surfa inte. Är lite små nere som många andra av mina nära har jag märkt och därför känner jag att det är ett aldeles ypperligt tillfälle att vara här uppe i skogen och mörkret...

Här är svamparna som vi plockade första dagen vi kom hit.


och denna underbara klunga hittade Jonathan och jag


Och mamma och jag hittade även ännu mer ute i snåren när vi bara ´"skulle gå och kolla" hm..... vi kunde ju inte låta blir :)


Förstår ni nu att jag inte vill åka hem på söndag! OCH Linn, jag förstår dig HELT OCH HÅLLET om du väljer ett liv där man mår bra och allt är sån skillnad mot i våran pestiga byhåla.... Hade jag varit du hade jag inte tvekat en enda sekund!!!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards