Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Nettan - 11 oktober 2008 00:24

och det är hur skönt som helst. Jag och Milla åkte upp med hennes två barn nu ikväll och bor hos hennes mamma. Gubbarna är på Gotland och ska spela bowling och vi ska spela här på söndag och även i Västerås. Tydligen har de fått en ny galleria här som vi skall gå till i morgon, är verkligen på shopping humör så jag hoppas att jag hittar något!

Det är alltid lika skönt att komma hit till M, känns alltid som om man är "hemma", men det är väl så när Milla och jag har kännt varandra i 25 år!!!


På jobbet händer det saker minsann.... från den 24/11 får jag en ny tjänst, en FAST ANSTÄLLNING! En av mina kollegor på min avdelning skall sluta och jag blev erbjuden hennes tjäns, SJÄLVKLART så tackade jag JA!!!! Ska bli super kul samtidigt som det är jätte sorgset att lämna pojken jag nu är resurs åt... men men, det är en fast tjänst på heltid så jag kunde bara inte säga nej.


Har setat och kollat på IDOL, och jag tycker absolut att det var rätt person som fick åka hem, han skulle ha åkt för länge sedan om han ens skulle ha kommit med över huvud taget.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards