Direktlänk till inlägg 22 oktober 2008

INGEN ork!

Av Nettan - 22 oktober 2008 11:47

Gick hem från jobbet i måndags, hade ont i hela kroppen, feber och huvudvärk. Är fortfarande  hemma och kommer vara det i morgon med.Har ingen ork till någonting! Ligger bara i sängen och tittar på inspelade program.


Just nu är det en gubbe här som kollar våran nya elmätare som det är något fel på, tydligen så har dom problem i detta område med att läsa av dessa nya mätare... teknikens under!


 
 
Sanna

Sanna

22 oktober 2008 11:51

Krya på sig sjuklingen :)

http://Sanna

 
Jessisa

Jessisa

22 oktober 2008 12:37

Krya på dig.

Hoppas att det ger med sig snart.
Ringer ev sen ska jobba över idag.

KRAM

http://jessisa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marina

22 oktober 2008 16:40

Kommer in och kramar om sjuklingen.
Marina

 
Ingen bild

Mia

22 oktober 2008 21:04

Hoppas du kryar på dig snart!
Kram Mia

 
Carina

Carina

22 oktober 2008 21:31

Åh nej sjuk igen din stackare!
På mitt jobb är det bara jag kvar nu sen har alla vauxna varit sjuka!
Själv är jag pigg så det får vänta!
Nää Nettan tyvärr har vi nog int ehunnit flyttat tills dess även om jag önskade det!

Haha samma med min gubbe, gaykillar dras till honom också!
Alla våra homovänner har nog varit lite förtjusta i min Stefan :-)
Kram och krya nu på dig, vila riktigt och stanna hemma resten av veckan nu!

http://skalet2001.blogg.se

 
Ingen bild

Carina

22 oktober 2008 21:33

Just ja, skriv om din bloggadress i min blogg nästa gång du skriver en kommentar och spara om dina uppgifter.
Du har felskrivet där vilket är synd då ingen kan klicka in sig till dig dörifrån!

 
Maria

Maria

22 oktober 2008 22:10

Krya på dig, hoppas du mår bättre snart...
Kram Maria

http://hippamorsan.blogg.se

 
Nettan

Nettan

22 oktober 2008 22:48

Tack för dom varma orden på min blogg.
Du e allt för gullig !
Hoppas att du snart kryar på dig.
Vet precis hur det känns när man inte orkar någonting. Och ligga framför tv'n och titta på inspelade program är inte heller helt fel ibland. Det är det jag gör mellan mina inlägg. Ha, ha ! Men det kan man ju inte skriva hela tiden.

Ha en jättebra kväll.

Kryakramizar

http://hasselby.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards