Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Igår var det bara 1 månad kvar

Av Nettan - 15 oktober 2008 19:22

.... tills jag fyller år!!!

38 år, och gissa vad som hände på systemet (idag igen)?

 JAAAAA, fick ännu en gång visa LEGITIMATION!!!! Hur är det möljligt??? Förra gången det hände blev jag super glad, men idag reagerade jag inte först, utan trodde att det var för att jag betalade med kort... hm...

kom samtidigt på att kortet satt i kortläsaren så leg behövdes ju inte för den sakens skull.

 De flesta av er vet ju vilken PANIK jag haft över att bli gammal, men helt ärligt så känns det inte lika jobbigt längre. Vet inte om det är tillfälligt men just nu så känns det ganska OK faktiskt.


 Det jobbiga just nu är LIMPAN runt magen...

 Hur FAN ska jag få bort den utan att svälta????

Försöker att låta bli att äta massa gosaker i veckorna men ibland kan man ju bara inte låta bli och till helgen är det gör svårt att äta nått smarrigt.

 Läste igår att man kan "fettsuga" med hjälp av laser... hm... tydligen behövdes bara lokalbedövning och så kunde man gå och jobba direkt efteråt, frågan är ju bara vad det kostar?

 
 
Ingen bild

linnsan77

15 oktober 2008 20:20

javisst nu är det inte länge till vi fyller..fniss..ja man lär väl få visa legitimation i många år till ;)

 
Jessisa

Jessisa

15 oktober 2008 20:45

Kanske de bara ville vara snäll :=)
Så gör nämligen killen på Pressbyrån här på landet varje gång.... Och varje gång så regaerar jag precis som killen är dum i huvudet.....

Men vet du, man blir aldrig äldre vad man gör sig. Så jag kommer alrig att bli gammal, inte Pär heller för den delen
KRAM

http://jessisa.bloggagratis.se

 
Carina

Carina

15 oktober 2008 21:18

Lyckliga Nettan!
Jäklar så glad jag hade blivit!
Funderar starkt på att önska mig en
fettsugning i julklapp, ända sätter för
en soffpotatis som jag :-)

http://skalet2001.blogg.se

 
Nettan

Nettan

15 oktober 2008 22:42

Vilket lyckos !
Jag skulle bli dölycklig om jag fick visa mitt leg ! Ha, ha !

kram

http://hasselby.blogg.se

 
Marraj

Marraj

17 oktober 2008 11:46

HAHAAHA, du är gaaaalen!
Fettsugning är för mesar, självkänsla är det man ska sträva efter och har du den så kommer limpan bara vara ett plus!
Varför må dåligt av sånt som är betydelselöst? Ägna tiden år positiva tankar och kärlek:)
KRAAAAAAAM på dig!

http://marraj.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards