Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Behöver ha lite semester...

Av Nettan - 5 oktober 2008 21:52

ja, det är faktiskt sant! Är helt slut efter de här dagarna...

Det blev inget MCdonalds i Gävle, det spöregnade när vi passerade och vi kom ihåg från förra året att det inte var så lätt att parkera där så nu åkte vi vidare till Uppsala istället. Men usch vilket jäkla regnväder det har varit HELA resan hem.

Det är väl nu jag ska skriva att det är skönt att ha kommit hem och så men jag tycker faktiskt inte det, känner mig bara nere och deppad nu när jag är hemma och inget känns kul, vill bara tillbaka dit upp igen! Synd att det är så himla långt att åka så att det inte blir så många gånger per år.


Hittade en gammal bild på huset som är taget för exakt 3 år sedan:

Vi hade liiite skillnad på väder då kan man säga :)

 
 
Ingen bild

Jessisa

6 oktober 2008 20:15

Visst var det otroligt skit väder på söndagen. Jag behöver också semester efter dennna helg. Men nu är den över och nästa helg ska jag verkligen bara ta det lungt, men det blir några rundor till soptippen........

KRAM
Tack förresten - kommer och hämtar dem så snart som möjligt om ni inte lämnar det i hallen på tisdagen

 
Ingen bild

linnsan77

7 oktober 2008 07:57

jag vet precis hur du känner gumman...vill tillbaka till lugnet jag me...inge vidare här i denna storstads stress..
Tur att vi fyller år snart så man har ngt att se frameot ;)

 
Ingen bild

Marina

7 oktober 2008 08:16

Semester....jaaaaaa!
Puss M

 
Ingen bild

Mia

9 oktober 2008 22:20

http://www.papadee.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards