Direktlänk till inlägg 10 oktober 2009

WOW, jag har verkligen lust att blogga idag igen....

Av Nettan - 10 oktober 2009 00:21

Idag har dagen bestått av städning...

Jag och sonen har hjälpts åt och det blev riktigt bra, jaaa... många pauser har det blivit under tiden!


Stora sonens kompis skulle komma hit och laga middag + någrá andra av hans kompisar och nya flickvännen!

Super gott var det och det bästa var att jag slapp stå vid spisen och göra fredags middag.


Bror med familj kom över en sväng, och Sessan hade enmansshow som vanligt! Fasters älskade underbara Sessa!!!


Efter några timmar blev det som vanligt lokatpuben för somliga, Peter och Sessan åkte hem och jag och Camilla var kvar med barnen... och det är jag så himla GLAD för!!

Som sagt,jag har världens bästa mentor i mitt liv och just ikväll så tror jag faktiskt att de jag sa ikväll kunde likaväl ha kommit från dig vännen!

Camilla, älskade svägerska, jag hoppas verkligen att du tar mina ord på rätt sätt, kan inte annat än att säga precis så som jag känner och så som jag tycker, jag hoppas verkligen att du klarar av att höra det jag säger...

Jag hoppas verkligen att alla som vill höra vad jag har att säga klarar av det, jag är som jag är och så är det bara!!!

Jag säger rakt ut vad jag tänker och tycker, men jag vet att det inte alltid uppskattas från alla håll, men det är så jag är, så är det bara!

Camilla, jag är så glad att vi fick den här stunden för oss själva och det är så skönt att veta att du nu vet hur jävla arg och besviken jag är i vissa stunder, och jag VET att du förstår mig till 100%!

För hur allt än är och hur dåligt alla mår så är det ändå så att jag och min underbara man står precis

 MITT I MELLAN ALLT , och det känns rent ut sagt FÖRJÄVLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Hade aldrig trott att vårat liv skulle bli så påverkat av andras brist på bekräftelse.

 
 
Ingen bild

Camilla

10 oktober 2009 09:05

Tack själv för pratstunden... Vi behövde verkligen prata och självklart klarar jag av att höra det du säger. Verkade det annorlunda igår???
Du vet hur ledsen jag är för det jag gjort och för att Ni blev stående mitt i mellan allt. Det var inte min mening och det vet du.
Vi fick båda lätta på våra hjärtan och jag tror att det behövdes. Vi har nog båda gått och undrat och funderat över hur den andra ska reager och så, men nu känns det jätte bra och jag hoppas att jag alltid kommer att ha dig i mitt liv och kunna komma till dig när jag behöver prata. Tack för att DU finns! För att du finns för ALLA!

Kramar

 
Mia

Mia

11 oktober 2009 00:00

Ja, visst är Busis helt underbar....fasters lilla sessa minsann! :-) Så hon är lik dig när du var liten? Roligt!!

Duktiga ni är som städar....skulle också behöva det. Men som vanligt så skjuter jag upp det i all oändlighet...för det är ju så tråååkigt. :-)

Många kramar till dig....hoppas du mår bättre snart...

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards