Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Nettan - 4 oktober 2009 22:44

Jag har en vän, en vän som är helt fantastisk...

Hon ställer alltid upp...

Hon är alltid snäll...

Vi står inte varandra så nära som jag önskar...

Men hon är en sann vän...

Ställer alltid upp för andra...

Även om hon själv inte mår bra...

Hon är alltid glad, eller försöker det iaf...

Hon är ovärderlig för mig...


Hon är bara bäst i det hon gör!


Så nu vill jag att hon ska få dessa blommor av mig bara för att hon är hon!


TACK JESSAN JONSSON för att du finns och att du är du!!!!

Nu hoppas jag att DU vet var jag finns om det skulle vara något, kanske barnen behöver släppas av här om du ska på "besök", tveka inte... Ring i stället! Jag finns här för dig!

Önskar av hela mitt hjärta att M blir bra igen, vem ska annars lotsa oss när vi inte vet var vi är.


STOOOOR kram till er bägge!!!!

Av Nettan - 4 oktober 2009 22:27

Tänkte gå och lägga mig, gjorde faktiskt det men maken låg och kolla på nån film på tv så jag gick upp och satte mig här istället, gör ett nytt försök om en stund.


Har hjälp sonen att fixa lite i rummet, ja en stora alltså, och DET är inte ofta vill jag lova men den här veckan har han varit så himla trevlig och glad så då är det bara roligt att hjälpa honom. Vi har städat, satt upp tavlor, ljusgrejor och han har gjort rent till råttorna som STANK värre än jag vet inte vad. Nu kan man iaf vara i rummet utan att få nojjan... Tyvärr så tror jag dessvärre att han börjar bli sjuk, helt otroligt att han har hållt sig frisk sen han började på jobbet för 2 månader sedan, vi andra har ju praktiskt tagit varit sjuka till och från hela tiden. Det här blir första gången han är sjuk sedan han började jobba på riktigt.



Jessisa, jag hoppas ni har haft en kanon resa i helgen, vill höra ALLT på tisdag!



Av Nettan - 4 oktober 2009 18:22

Började dagen med att spela match, B-lags match 4 manna...

OJ OJ OJ säger jag bara, av 4 spelare var vi 3 st A-lagsspelare och det pratar vi INTE högt om!

Milla var väl helt klart godkänd men hon var den enda. Vi förlorade med 8-11 = BEDRÖVLIGT!!!


Kom hem och löste av maken som skulle iväg och spela sin B-lagsmatch, de förlorade de med Rynkar på näsan.


Storm, regn och grått ute, vad passade då inte bättre än att äntligen göra klart albumet som jag har hållit på med nu ett tag, ni som missat kan kolla under 2009-08-20. Men nu är jag som sagt klar och det är så skönt! Nu gäller det bara att få till en träff med personerna som skall ha det.


    



                

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards