Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Nettan - 11 oktober 2009 22:18

JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!


TACK ELIN FÖR HJÄLPEN, du är en sann vänn du!!!!!!!


Såååå himlans glad!Glad

Av Nettan - 11 oktober 2009 21:32

Är det dax att blogga igen? Ja, jag tror faktiskt det!


Haft en underbar helg!

Igår var det miniligan i lilla sonens basket, gick inte så bra men de spelade iaf en match oavgjord!

Strosade runt lite i Vällingby, träffade på Veronica och självklart glömde jag säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Men blev så himla paff av att träffa henne där av alla ställen.

Åkte sen till hallen och hämtade våra klot eftersom vi skulle spela tävling idag.

Sen hem till mamma och pappa och fikade en stund, länge sen vi var där.


Mitt i körslaget kom Snuff över och hälsade på, jätte kul!


När klockan nästan var sovdax så kom Linn och Carina över, åh gud så glad jag är för det, det var verkligen jätte, jätte länge sen, det gav mig så himla mycket positiv energi!!!! Hoppas på fler sådana tillfällen!!!


I morse åkte vi till Lidingö och spelade tävling, underbara härliga Elin kom självklart och kollade och jag är så innerligt TACKSAM vännen för dina tips och råd, att en människa som leder denna tävling är så osjälvisk och ödmjuk och säger var och hur jag ska spela och detta resulterar i att jag i skrivandets stund faktiskt leder tävlingen vilket resulterar i att jag vinner ett presentkort på 1500 i klotshopen!!!

Det är helt otroligt!!!

 DU är bara BÄST Elin!!!!

Så himlans glad att jag funnit dig som vän!!!! Det betyder massor för mig!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards