Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Nettan - 8 oktober 2009 21:51

Jag mår bättre men inte helt bra så jag stannar hemma hela veckan.


Egentligen är det såå himla mycket jag skulle vilja blogga om, har så många tankar som snurrar i huvudet men får lixom inte ut de i ord...


Har fastnat TOTALT i " One tree hill"

så det enda jag gör just nu är att titta på avsnitt från säsong 1. Maken min har oxå trillat dit så vi ligger halva nätterna nu och tittar. I natt var klockan 01.45 när vi stängde av, han vände sig om och somnade. Själv låg jag vaken, ångesten kom... varför kan jag inte sova utan hjälp???

Fick en riktig mardrömsnatt, konstiga tankar, väldigt konstiga tankar som gjorde att jag mådde JÄTTE DÅLIGT!

Somnade vid 3 men vaknade 03.35 igen av en mardröm. Vill verkligen inte må så här dåligt!

Tänkte verkligen gå upp och blogga då men hoppades att jag skulle somna istället om jag låg kvar...



Hade inte det vanliga tisdagssamtalet med underbara Jessisa i tisdags pga att jag hade så ont i halsen, fick bli idag istället och dessutom två gånger, tack underbara vän!

Har även i två dagar pratat med min äldsta vän Milla, fattar inte att vi varit vänner i 26 år!!! TACK vännen för att du finns och att du förstår och lyssnar på mig, du vet att jag finns för dig oxå och det är det som gör allt så himla skönt! Våra liv är nog väldigt, väldigt lika varann...


Och TACK Peter och Camilla, tack för fina ord och för att ni kommer med min underbara Sessa och förgyller min annars så ganska trista vardag just nu!!! Utan henne (och er såklart) skulle jag inte vara den jag är!!! Hon kommer alltid att ha en fristad här hemma hos oss och jag hoppas av hela mitt hjärta att det är hit hon kommer när hon inte kan gå till er (JAAAAAAAAAA, hon kommer oxå bli 15 år och tycka att hennes föräldrar är pest och pina!!!), och är faster för gammal för henne då så kommer hon ALLTID att ha två kusiner som kommer ställa upp för henne.


Så Peter, nu har du iaf en blogg som är uppdaterad som du kan kommentera, tyvärr så blev det inte så glatt och roligt innehåll den här gången, förstår verkligen att folk inte vill läsa om allt elände i min blogg just nu men som sagt, jag skriver ju här om precis det jag känner och så här är det just nu, *sorry*!!!!



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards