Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Nettan - 6 oktober 2009 21:32

VARFÖR blir jag sjuk hela tiden nu för???


Det var ju inte länge sen jag var sjuk och nu är det dax igen, idag har jag legat i sängen i stort sett hela dagen. Har kollat på höstens alla avsnitt av lyxfällan, det är vad jag har orkat med.

Stora sonen är oxå hemma och är sjuk men vi orkar inte ens sällskapa varandra. Har tänkt att blogga flera gånger under dagen men har inte orkat det heller...


Har egentligen inget att blogga om heller så jag avslutar här och hoppas jag har lite ork i morgon istället.


Linn: Tänker på dig och hoppas du mår bättre snart!

Carina: Önskar att jag var lika duktig som du, många cm som skulle behöva försvinna här oxå.

Jessisa: Ledsen att jag inte kunde prata idag, men vi tar det en annan dag.

Camilla: Ta det lungt, försök släppa lite på kontrollen.

Marlie: Sååå himlans glad att du är tillbaka!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards