Alla inlägg den 6 december 2009

Av Nettan - 6 december 2009 22:16

Haft en riktig slappar dag idag, T åkte och spelade tävling och jag har gjort så lite som möjligt. Idag har det inte varit en bra dag, idag har det varit en riktigt dålig pms dag...

Fast några julklappar har jag i alla fall slagit in, julmusik på spotify och paket inslagning med två ljus tända i adventsstaken.


      


Åkte sen över till mamma och pappa en sväng för att planera lite inför mammas 60 års fest som är den 19:e. Mamma är nog lite irriterad för att hon inte får vara med och bestämma, men så kan livet vara ibland, det är inte ALLTID man får bestämma... Tror allt kommer bli kanon bra!


Pratade även med svärmor idag, hon kommer till oss den 23:e redan och ja, det är väl typ allt som är planerat inför julen ännu. Det kommer inte vara ett knökfyllt bord utan bara lite mat och det bästa av allt, jag kan gå och mysa i mjukiskläder heeela dagen!!!

Det kommer vara massor med snö ute, vi ska tända en brasa, äta massa gotti och krypa upp i soffhörnet och bara ha det skönt... Jonathan åker iväg med farmor en liten stund mitt på dagen och hälsar på släkt, kanske jag och maken tar en promenad i snön...

Fast fortfarande vet jag inte om det är så jag vill ha det, kommer hinna ändra mig 1000 gånger innan dess, men just för stunden så är det så min DRÖM JUL ser ut (den här gången).



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards