Alla inlägg den 29 december 2009

Av Nettan - 29 december 2009 22:59

Ja, jag SAKNAR!!!


Saknar vissa speciella människor oerhört!





Av Nettan - 29 december 2009 22:43

Hur ska man kunna börja jobba den 7:e igen?

Har det hur slappt och skönt som helst på dagarna, vaken länge på kvällarna och sover länge på mornarna! Myyyyyyyyys!!


Spelat två tävlingar nu, en i Högdalen och en i Vårby, är verkligen nöjd med bägge två men igår i Vårby i näst sista serien högg det till i underarmen, kunde knappt hålla klotet efter det och jag som spelade såå jävla bra innan... Vet inte säkert men det verkar luta åt en muskelbristning eftersom jag nu har ett blåmärke på armen. På lördag är det meningen att jag skall spela Super Sixx i Mälaren, men om armen fortfarande är så här så blir det nog till att avstå, TYVÄRR för jag vill verkligen spela!


Igår var vi även till IKEA och köpte nytt tyg till köksstolarna, dessa har vi klätt om idag och det blev super fint! (foton kommer).


Har även varit och inhandlat nyårs maten idag, en middag som från början skulle vara familjen har nu blivit för 10 st, KUL!!!! Me like!!

 Och det bästa av allt är att Sessan skall sova hos faster för första gången då, eller faktiskt så är det ju Bias hon ska sova hos, undrar just om det är Bias som går upp med henne på morgonen???


Igår fick jag även min efterlängtade klocka, och jag är såå nöjd!


 TACK Emma!

 

Har länge velat ha den och nu äntligen sitter den på min arm!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards