Alla inlägg den 26 december 2009

Av Nettan - 26 december 2009 17:53

   Saknar ni mig?

Saknar faktiskt mig själv!


VILL verkligen blogga och har egentligen massor att skriva om men det blir lixom inte av...


Förmodligen kommer detta bli ett jääätte långt inlägg, börjar med att skriva om mammas fest. SÅ  himla lyckad, allt blev helt perfekt och både mamma och pappa var jätte nöjda. Gästerna oxå. Hade ju en överrasknings gäst och en trubadur hade jag hyrt in som var så jävla bra!


                   

      


    


  



  


------------------------------------------------------------------------


Julafton: Ja, det har vi ju oxå haft. Dagen innan kom svärmor hit och hade lilleman med sig. Massa mys blev det med bingolottos uppesittarkväll.

Julaftonsmorgon så blev det frukost med skinkmackor sen åkte vi iväg till mamma och pappa för att byta julklappar och svärmor åkte till graven och hem till sin syster en stund. Vid halvtvå var det dax för mig att vara tomte hos grannen!

  

Nästa år funderar jag starkt på att hyra ut mig som tomte, tror det skulle vara en skit bra idé och att man kan tjäna en hel del på det.

Efter Kalle Anka blev det maaat, inte så mycket utan alldeles lagom.

  


En väldigt ivrig liten kille åt snabbt upp sin mat och väntade otåligt på att det skulle bli dax för julklapparna.

  


Så istället för att ta hand om disk och sånt tråkigt så gick vi direkt upp till julklapparna när vi ätit färdigt. Stora sonen skulle även iväg till flickvännen och hennes familj så det blev utomordentligt bra det här.

  

Allt var bara så lungt och skönt och alla var nöjda med sina klappar.


Tidigare på dagen hade Jimmy missat ett paket som var till Jennifer så när de var på väg hem så svängde dom förbi här så hon fick det.

  


Som vanligt så hade hon en stunds enmansshow innan de åkte vidare hem.

Här har hon hittat fasters peruk som passade perfekt på henne :)



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards