Alla inlägg den 5 december 2009

Av Nettan - 5 december 2009 17:00

Har nu pratat med mamma om julen...

 

Fick ingen direkt hjälp där heller om hur vi ska göra så nu skiter jag snart i alla överhuvudtaget, blir nog bäst så.


Vet bara att jag inte orkar ha en MASSA folk här, så det blir nog bara vi och svärmor, det blir nog lugnast så.

Julafton SKA vara en mysdag, inte en massa jäkt och stress och så, tyvärr så är det nog bara en dröm jag har för verkligheten har aldrig sett ut så tycker jag.


Säger som min "moster" - Jag streikar!!!

Av Nettan - 5 december 2009 13:20

Detta blir mitt tredje inlägg angående julafton på bara ett par dagar!


Hur firar ni andra jul?


Varför ska det vara så svårt att bestämma hur man ska fira? JO, för i våran släkt så heter det ofta " men så har det ju alltid varit"... Ja, men det kanske inte alltid kommer fortsätta att vara såååå...

Vissa dagar har jag mer ork än andra dagar, då har jag inget emot att fira jul här hemma, men vissa dagar så finns orken liksom inte där. Sen så har man småbarn att ta hänsyn till också, bara för att jag kanske vill ta det lungt så måste det ju inte vara så för barnen.

Igår trodde jag att jag visste hur jag ville ha det, idag vet jag inte längre.

Att jag har en make som inte bryr sig överhuvudtaget gör ju inte saken lättare...


ÅHHHHHHHH, varför måste man fira jul?????



Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards