Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

x i taket!!!

Av Nettan - 13 augusti 2009 22:42

två inlägg på samma dag, wow!


Nu är det natti natti för mig, får fortsätta städandet i morgon och på söndag.

Har tagit en låååång bloggrunda och kommenterat på många ställen, nu blir det spännande att se hur många kommentarer jag själv får, har iaf ca 45-50 besökare per dag men inte så många som skriver något.


I MORGON ÄR DET FREEEEEEEEEEEEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
 
Ingen bild

Milla

13 augusti 2009 23:50

Ja, det känns som förr igen, det känns bra och tryggt.
pante åkte jag iväg med men inte tidningshögen, det får bli i morgon när jag ska slutföra städandet. L:s rum blir nog lättast och städa om jag släpper en bomb där först.

Kram kram, tack för att du finns vännen!!!!!

 
Carina

Carina

14 augusti 2009 08:03

De som är allra sämst på att skriva är de man känner irl tycker jag, aldrig en rad!
Thats life, en pytteliten del som skriver ändå så det får man leva med!
Jaaaa, då jäklar ska vi ses när du kommer upp till Gävle, sköjigt!
Städa inte idag, fredag vettu så då får du hitta på annat istället!
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Ingen bild

Jessisa.

14 augusti 2009 08:25

Visst är det så att man inte skriver överallt, mern visst kan det vara "surt" att se att man inte blivit kommenterad

 
Ingen bild

Mia

14 augusti 2009 16:55

Hej
Jag kommenterar härmed. :-)

En del besökare är kanske såna som googlat på något speciellt, och hamnat på ens blogg istället, där man haft just deras sökord som överskrift.
Jag har märkt att så är det på min. Jag har nog inte fler än 10 stycken som följer min blogg på riktigt, tror jag. Men det behöver ju inte vara så för alla såklart! Ibland kikar jag in hos många bloggare för att uppdatera mig, men hinner kanske inte alltid kommentera, det är olika.
Ha en trevlig helg! :-)
Kramis Mia

 
Marlie

Marlie

14 augusti 2009 21:47

Det är värdelöst att blogga när folk aldrig kommenterar!!

Skönt att städningen börjar bli färdig.. Du kan få komma och fortsätta här ;)

Svar på din kommentar; Nej, ingenting har hänt.. Ingenting mer än en rast på McDonalds i Enköping och ett samtalsämne :)
KRamar

http://marliie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

14 augusti 2009 22:23

Ska bli bättre på att kommentera när jag är inne och läser.. Är dålig på det!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards