Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Konstigt söndagsväder

Av Nettan - 2 augusti 2009 22:59

Vaknade i morse till strålande sol och klarblå himmel, jippe äntligen lite sommar igen! Åt frukost ute, nåt som inte hänt på evigheter!


Mådde super bra när jag vaknade,inget tryck över bröstet, ingen värk i bröstkorgen och inte ont i ryggen!!! Igår när vi hade middagen kom en granne förbi, vi berättade för honom om akutbesöket och han säger att han haft samma problem, - kom så får jag krama dig säger han. Jag går dit och lägger armarna om honom, han tar handen på min rygg och trycker till... Det lät som ett smatterband ungefär.... Det satt alltså i ryggen!!! Så skönt att inte ha ont längre. Tack Krister!!!


Eftersom det var så fint väder packade jag ihop en tvättpåse och skulle gå ner och tvätta hos svärmor, DÅ helt plötsligt öppnar sig himmlen, det började spöregna!??? Så medans tvätten höll på passade vi på att åka till Täby Centrum och handla lite, lilleman var kvar med sin farbror och hans familj.När vi är på väg så är det strålande sol igen, inte en droppe hade det kommit i Täby. Hem igen och det blir gråare och gråare ju närmre vi kommer och så kom regnet igen, konstigt!


Framåt kvällen blev det fint väder även här, har ätit räkgryta med ris till middag och medans lilleman har varit hos farbror så har vi kollat på en film på 5 an, länge sen vi bara låg i soffan och kolla tv.


I morgon börjar sista semesterveckan, jag hoppas det blir fint väder så man får lite sol på sig och kan ladda batterierna. Vill inte åka hem härifrån, skulle kunna bo här jämt, bara man slapp jobba.

Konstigt att man hemma behöver hur många kvadrat som helst att bo på och hela tiden önskar sig större, här ute så räcker dessa små kvadrat helt utmärkt, jädrans vad bra man mår här!

 
 
Ingen bild

JEssisa

2 augusti 2009 23:40

Vi har suttit i bilen ett par timmar, fint väder, och sedan har solen varit framme hela dagen. Kom hem till Kungsängen vid 12 idag. Skönt att att vara hemma igen.

Hörs när ni kommer hem

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards