Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Bara 2 dagar kvar!!!!

Av Nettan - 17 december 2008 20:44

SEN är jag ledig till den 7/1 och det ska bli så jävla skönt!!!!


Var ju ledig i måndags och var då på zonterapi, super härligt och absolut något jag kommer göra fler gånger. Var även en sväng till Vällingby för att införskaffa lite grejer, sen blev det en tur till innan det var dax att åka och spela DM kval i bowlingen.


Igår hade vi även julavslutning med bowlingen vilket var kul även fast jag inte kunde spela nåt eftersom jag fått ont i axeln igen.


Idag var vi iväg till CityGross och handlade inför julen, SUCK vad trist det är... Och samtidigt så känns det inte som om något blev handlat. Men nu ligger iaf laxen i kylen och håller på att gravas så jag hoppas den blir god.


I morgon slutade jag 16.30, idag 16.30, i morgon 16.30 och på fredag 17.30

Rolig vecka vá????


JO, en sak till måste jag berätta, idag låg ett paket till Jonathan i brevlådan, det visade sig att han hade vunnit en SPYRO väska från Nickelodeon! Fast vi kommer inte ihåg vilken tävling det är men roligt är det!!!!



 
 
Marlie

Marlie

17 december 2008 21:41

Efter mycket om o men fick jag tag på farmor, det blev en trevligt, lagom långt samtal faktiskt :)

Gick storhandlingen bra? Vad är det som är trist? Julen? :(

Vi har nog bestämt oss för att vara hos mamma och besöka pappa en stund på förmiddagen, jag förstår inte riktigt hur tiden ska räcka till bara... KRAMAR!!!

http://nogg.se/marliie

 
Ingen bild

Camilla

18 december 2008 08:11

Hej!

Det kan vara den tävlingen som jag hjälpte honom med... Han frågade Tobias först, innan vi skickade in anmälan...

Kram

 
Ingen bild

Bror (Bobo)

18 december 2008 09:22

En fråga: Hur kan man slta kl 16.30 i morgon....2 ggr?????...tror det första ska vara IGÅR!!!!!....Men,men...vem bryr sig om såna små saker,ler???

 
Marraj

Marraj

18 december 2008 10:08

God jul

http://www.marraj.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards