Alla inlägg den 31 december 2008

Av Nettan - 31 december 2008 21:59

Åh, vilken super dag det har varit!!!


Vaknade vid 9.30, låg kvar länge i sängen innan jag gick ner och gjorde frukost åt familjen som vi sedan åt i sängen. Låg kvar och tittade på "Snowroller". Fan vad bra dom filmerna är....


Gick upp efter 12 och duschade, sen kom huvudvärken... Kom på att jag inte druckit kaffe ännu så det var bara att sätta på bryggaren och göra en kopp, tog med den upp och satte på datorn.


Åkte sen iväg till mamma och pappa, stannade vid

och köpte kaffebröd. Har ALDRIG sett så mycket bilar på den parkeringen någonsin, herregud... Kom alla folk på att de skulle handla idag eller???


Väl hemma hos mamma och pappa så fikade vi och Tobias fixade deras nya tv. Mamma tog även fram MIN symaskin som hon har där och jag lyckades faktiskt att trä tråden i den och provsy!!! (för er som inte vet så KAN jag verkligen INTE syyy...)


Och endast för dig NETTAN så tog jag även ett foto på min farmor och farfars gamla hus som låg precis där Gulsippan ligger nu, nästan precis där fåren bor!


När vi väl kom hem igen så lagade vi middagen som bestog av :

Hummersoppa


Stekt lax, kokt potatis och romsås


Någon efterrätt blev det inte utan efter någon timme kom dessa fram:


Så här mysigt har vi det i vårat provisoriska vardagsrum, och vi har det så jävla skönt som vi inte har haft det på många många år!!


Tobias kopplade in nya tv´n så vi hade nåt att titta på


visst har vi det fint med våran provisoriska tvbänk?!


RAKETER!!!!!!!!!!


GOTT NYTT ÅR ALLA KÄRA VÄNNER OCH NÄTVÄNNER!!!!!!!!!!!!!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards