Direktlänk till inlägg 10 december 2008

2 veckor kvar till jul

Av Nettan - 10 december 2008 22:29

och det kommer jag lixom på IDAG!!!


Fattar överhuvudtaget inte vad som har tagit åt mig detta år???

ALLA vet att julafton är den 24 december, VARJE ÅR!!!!


Var på jobbet vid 06.55 i morse och jobbade till 16.30 Hem och åt middag för att sedan 17.45 vara i skolan på lussefirande, barnen var jätte duktiga och självklart var Jonathan den bäste av dem alla *ler*.


Vidare till Elgiganten för att köpa nytt psp2 eftersom mitt gamla har sagt upp sig, självklart var de SLUT!


Och nu sitter jag då här med ett glas rött, JA NI LÄSTE RÄTT! Sitter här med ett glas rödvin och plötsligt inser att det är julafton om 2 VECKOR!!!


Väldigt smart att beställa julklappar IDAG på nätet, hoppas verkligen att de hinner fram i tid.

Julkort, ja just det ja, det beställde jag för ett par veckor sedan, dax att skicka dem, men då kommer nästa fråga - till vilka???? Hm... har 10 st och vilka ska man välja????


Sa just till maken, - fattar ingenting, jag har 0 koll på till vilka jag har julklapparna klara!!!


Fick även reda på att svärmor INTE skall fira jul med oss i år HELLER!!!!

Känns lite tråkigt faktiskt att hon bara kommer över och tar en fika mitt på dagen... Men men, det är hennes val och på julen "ska ju alla få göra som de vill", eller???


Ni som känner mig vet att detta är en VÄLDIGT stor skillnad mot hur jag brukar vara inför julen, men som sagt - jag fattar ingenting!


Gissa om att jag ser fram emot att BARA jobba 5 dagar och 4 timmar (fredagens korta dag ser jag bara i timmar) till innan jag får en välbehövlig semester från 20 dec - 7 jan!!!!


På måndag skall jag få zonterapi i 40 min och det ser jag verkligen fram emot!

 
 
Nettan

Nettan

10 december 2008 22:52

Ha, ha !
Det är nog samma sak för mig.
Fattar inte hur jag ska hinna med allt jag VILL göra ! Men man får väl göra så gott man kan eller nått. Ha, ha !

Ha en bra kväll

http://hasselby.blogg.se

 
Marlie

Marlie

12 december 2008 09:41

Vet inte än, troligen kanske båda.. Vi får se.. Men idag funderar vi på överraska hos pappa en stund, vi ska till farfars grav en sväng. Vad gör ni idag? PUSS

http://nogg.se/marliie

 
Marlie

Marlie

12 december 2008 21:47

Jag förstår ju att det är massor att skriva, men har du lust att dela med dig av det goda receptet?? Jag behöver inte beskrivningen i detalj, bara stora drag :) PUSS!

http://nogg.se/marliie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards