Direktlänk till inlägg 9 november 2008

Dagens horoskop

Av Nettan - 9 november 2008 14:24

Skorpionen 24/10-22/11

En mysig och avkopplande söndag blir det nästan oavsett vad du satsar på. Bra dag för friluftsliv.


Mysigt och avkopplande kan man kanske säga ja, eftersom det för mig är avkopplande att hålla på att pyssla här hemma. Friluftslivet var nog den stunden som vi var ute på tomten och plockade ihop inför den stundande vintern....


Jonathan har sin kompis M här och de har härjat på för fullt, men gud så mycket skönare och lättare det är när de är två.


Nu ska vi åka iväg och fira farfar som fyller 86 år i morgon, samtidigt passar vi på att fira farsdag!

 
 
Jessisa

Jessisa

9 november 2008 22:35

Och nu är det bara 5 dagar kvar.....

Jag är ganska lurig jag som kom på vad det är...fem dagar kvar till.

KRAM
Jessisa

http://jessisa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Marina

10 november 2008 19:17

...endast 4 dagar kvar.....och jag har 6 dagar kvar....*S*
PUSS Marina

 
Ingen bild

Marina

11 november 2008 07:55

jo....men vi har haft så många personal borta och inte tagit in så mycket vikarier så då ville dom köpa tårtor till kaffet men då sa vi att ni kanske kan stå för maten istället och så blev det......
Kram M

 
Marlie

Marlie

12 november 2008 16:08

Ja, vi tre var hos pappa, åt lunch och fikade. Vi hade plan på åka förbi er också, men Saga var så trött när vi åkte därifrån så det gick inte, tyvärr. Jag saknar dig!

Jadu, farfar, lilla farfar.. Visa dagar är fortfarande riktigt tunga, komma aldrig förstå varför just han skulle dö. Det är en av dom största förlusterna i någonsin i mitt liv. Man har lärt sig acceptera det och så, men saknaden kommer aldrig försvinna. "Och ingen kan jag prata med om det?" Vad menar du?

Vill jätte gärna komma och hälsa på er snart! Det suger att jag jobbar typ varje helg i hundra år framöver. PUSS&KRAM!!

http://nogg.se/marliie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards