Alla inlägg den 30 november 2008

Av Nettan - 30 november 2008 21:35

fastän klockan bara är 21.30


Vilken dag!

Först iväg till Skälby julmarknad, hann inte gå många meter innan jag träffade folk som jag kände. Stod på samma ställe hur länge som helst och det kom bekanta hela tiden... var inte kvar så länge och det enda vi köpte var en tröj/jacka till Tobias.

Vidare till netonnet och köpte hårddiskar till min dator, en till själva laptopen och en extern, nu ska jag då INTE tappa bort några foton i framtiden.


Vidare till IKEA, var faktiskt inte så himla farligt med folk, hittade det vi skulle och lite till :)

Köpte en ny bäddmadrass till Jonathan, stod och dividerade om det skulle vara 80 el 90 cm bredd och kom fram till 80 hm... när vi kom hem var det självklart 90 vi skulle ha! Orkar bara inte åka och byta så vi behåller den och den passade ganska bra ändå.

Så nu är Jonathans rum HELT röjt och han fick även nytt påslakan, till och med så att man kan dansa i rummet nu *haha*. Undrar bara hur länge det får vara så?


Fick även besök av Tobias gamla arbetskompis S med sin dotter, hon har hunnit fylla 1 år och börjat på dagis, en jätte gullig och oblyg liten tjej.


Har haft skit ont i bägge armarna hela dagen så nu hoppas jag på att få sova snart och att värken är borta i morgon, har stängningen då så det blir en lång dag! (Marina, bättre med stängning än öppning *asg*)


Av Nettan - 30 november 2008 09:40

Fy vilket hemskt julmarknadsväder. Ja, idag ska vi gå på Skälby julmarknad, OJ vilken julstämning det är.....


Ska försöka hinna förbi IKEA en sväng oxå.


Igår var Johan här för att klippa sig, verkade som om han blev lika nöjd som förra gången så han kommer väl tillbaka om ett par veckor kan jag tänka mig :)


Hade även sista matchen för säsongen igår, ute på Lidingö och helt otroligt så VANN vi faktiskt!! Känns verkligen super skönt, ingen i laget trodde nog det när vi åkte dit.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards