Alla inlägg den 18 november 2008

Av Nettan - 18 november 2008 12:43

NEJ Bobo!

De är inte gravida (iaf inte vad jag vet)!


Och kanske är det jag som har överreagerat för det är inget super allvarligt som har hänt men jag känner ändå en enorm olust för vad jag har fått reda på...


Grejen är att de tänker förlova sig på julafton!!!!


Nu skulle väl det komma som en överraskning då men lilla mammsen klurade ut detta igår och så kröp det fram.

(Bägge två har på sina msn skrivit om att de längtar till 24/12)


 Som tur är så är inga ringar inköpta ännu så OM jag har tur så kanske det hinner stoppas. Jag menar, de har på nyårsafton varit tillsammans i 1 år och under detta år har hon hunnit göra slut 4 GÅNGER redan!!!!


Så nu sitter jag här och är väldigt frågande, vad finns det att göra???

Av Nettan - 18 november 2008 00:05

Alltså även fast de har fyllt 18 år?

Jag fick bestämma idag att lilleman skulle vara hemma från skolan eftersom han hade ont i huvudet och var allmänt hängig.

Jag får bestämma vilken mat som skall serveras här hemma och så.

Och jag får även bestämma vilka regler som gäller i detta hus.

MEN har de fyllt 18 så är det inte så jävla lätt längre att bestämma över deras egna handlingar....


Något är på G som jag inte är glad över, men vad skall jag göra???

Det enda jag kan göra är att prata om egen erfarenhet osv, men vilken 18 åring vill lyssna på vad mamma gjorde i den åldern????


Återkommer mer om detta ämne längre fram... *Grrrr*


Nu ska jag planera morgondagen som även den blir hemma med lilleman, men sen på onsdag tänker jag gå och jobba iaf.Då får maken vara hemma om det behövs.

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards