Direktlänk till inlägg 2 november 2008

Idag kommer han hem!

Av Nettan - 2 november 2008 10:39

Tänk att det redan har gått 4 dagar sen de åkte...


Vaknade tidigt idag och gick faktiskt upp då!

Bestämde mig för att göra en fotodag, så idag får ni följa min dag i bilder.


 Börjar med att gå ner i badrummet och duschar.


Går sen upp i köket och sätter på datorn.

  


WOW! I mailen ligger en lottovinst, på HELA 17 kr!


Gör frukost som består av kaffe, juice och smörgås.


På smörgåsen har jag ägg, kräftsallad och paprika.



Jonathan och jag bakar en kladdkaka som vi ska ha till efterrätt idag.

Det är ju faktiskt Tobias idag!


Tittar ut på bilen och inser att jag måste gå ut och stoppa i kupévärmaren.


Passar oxå på att tvätta lite...


 Sen var det dax att bege sig till Arlanda men först så stannade vi på Mc Donalds i Akalla och åt lunch.


Hade tid över och passade på att stanna till vid Eurostop för att titta efter en namnsdagspresent. Det blev en badbomb i form av en muffins som J valde och vita liljor från mig.


Tillslut var vi då framme och fick väl vänta i ca 30-40 minuter innan dom kom.


Väl hemma igen så lämnade vi av J hos en kompis och jag började med middagen. Det blev hasselbackspotatis, helstekt fläskfilé med sås gjord på gula kantareller och sallad.

Efterrätt våran nygjorda kladdkaka!

Klantigt nog så glömde jag att fota maten och slutar härmed fotandet för idag.


Nu ska jag bara få lilleman att sova och sen umgås med maken!


 
 
Carina

Carina

2 november 2008 20:23

Vet du jag är så där löjlig så jag älskar flygplatser verkligen!
Känner pirr i magen så fort jag kommer in i en även om det inte är jag som ska resa!
Mys att få hem "gubben" igen kan jag tro :-)
K R A M Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Lotta

Lotta

4 november 2008 15:27

så synd att vio inte sågs men ungen sov å jag kunde inte kliva ur!

http://vartlivskarlek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards