Alla inlägg den 3 december 2007

Av Nettan - 3 december 2007 20:07

Först å främst så har jag inte sovit nåt i natt, så gissa en som har varit mer eller mindre som en zombie idag.


"Mitt" barn på dagis fick diarré... Hela han, jag, skötbort,kläder ja ALLT var ner skitet.... Men men, sånt är mitt jobb och jag älskar det ändå.


Ska baka pepparkakor med J, * ¤%&//(%¤"¤""//())* deg helv...., glömmer en plåt i ugnen.....


Kommer helt plötsligt på att J skall ha matsäck i morgon, hm.... Och jag är så TRÖTT!!! Ställer mig och steker pannkakor. Får för mig att jag skall lägga i en tvättmaskin oxå, GLÖMMER en pannkaka i stekpannan.....

Ska öppna kylskåpet, PANG!!!! Ena hyllan i dörren lossnar och ramlar ner i golvet, däri stog: 1,5 liter mjölk, oliver, senap, dressing med mera.......


Åhhhhh, orkar inte mer!!!!


______________________________________________________


Något roligt är i alla fall att brorsan och sambon är inne på BB just nu, skulle ha haft den 28/11.... Än så länge har det inte ringt men det är ju trots allt några timmar kvar på den här dagen, MEN inte för mig för nu ger jag upp och går och lägger mig!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards