Alla inlägg den 10 december 2007

Av Nettan - 10 december 2007 20:37

När jag fyllde år i november så fick jag ju biljetter av min man till ABBA Orkestra på Globen Annexet och i lördags var vi där!


Vilken upplevelse! Jag som annars brukar vara väldigt bra på att prata, jag var mållös läääänge....

Att maken sen hade bokat VIP biljetter betydde även att öl och vin till maten ingick i priset och vi hade en egen "springpojke" som hette Simon, visserligen hade han 3 bord med 28 pers på varje men han var super trevlig och gav oss en väldigt bra service hela kvällen. Hur många flaskor det blev??? Hm... 3 flaskor rött och 3 st öl och fleeera kannor med vatten.


Här var vårat bort för kvällen.De två yttersta platserna var våra.


 Missade att fota en hämtning av mat, den bestod av ca 4 hg räkor...

 

 


 Klasse Möllberg underhöll under middagen.Åkandes runt i denna släde.


 Så här nära scenen satt vi.


Agnes Karlsson var med och uppträdde.


 Mats Ronander.


 Och bäst av alla, Jerry Williams!


 Och snyggingen Magnus Carlsson!!!


Jessica Folker.

 Var även framme vid scenen och fotade, och vet ni? Jerka tittade inte bort förrän han såg att det hade blixtrat om kameran, vad säger man?
"Gammal är äldst", han vet hur man är mot sina fans!

 Här är avslutningen på scenen, och publiken tackar för en HELT OTROLIG SHOW!!!!!! Så himla häftigt var det.


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards