Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Nettan - 17 mars 2010 22:46

Men den här dagen har innehållt så mycket positiv så jag kan inte låta bli...


Dagen började med studiebesök på språkoteket i Solna, ett lättsamt och roligt besök med en bra lärare. Åkte hem och tog tag i en av inslämningsuppgifterna på en gång, SKÖNT! Ser mer och mer positivt på det som komma skall.


Besök hos kiropraktorn som oxå var bra, ska tillbaka först om en månad.


Besök hos BUP ang lilleman, vilket resulterade i att vi inte behöver gå dit mer... eller besöket resulterade kanske inte i det utan det vi har jobbat med sen vi var där första gången...


Sen ner till bowlinghallen för att ta hand om juniorträningen eftersom Milla inte kunde idag, eller rättare sagt jag tog hand om de helt nya och Jojje i de andra. Åh vad kul det var, något jag verkligen ska försöka få tid till flera onsdagar och något som jag verkligen hoppas att flera seniorer kan ta sig tid till att göra någon gång då och då...


Och väl hemma så har jag haft ett telefonsamtal (eller flera pga att det bröts flera gånger) med en gammal, gammal vän som inte har det allt för lätt just nu. Jugga, det var verkligen så himla kul att prata med dig ikväll, du vet var VI finns när det är något!


Nu väntar sängen eftersom det är jobb i morgon!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards