Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Nettan - 13 maj 2009 19:40

Idag kom dessa två tidningar i brevlådan:


Allt om trädgård?! - hm... jo det är ju så att de förmodligen hade en väldigt bra premie om man bokade 3 nr (vad det nu var för nåt?). Att jag sen alltid TROR att jag är så himla duktig och har så gröna fingrar hör ju inte till saken... Men jag VILL ha en blommande grön trädgård!!! Drömma kan man ju alltid göra.


Semestertips?! - Ja just det, det är ju faktiskt semester snart!!! Och då börjar genast ångesten, vad ska vi göra i 4 veckor???

Landet, utomlands, Sverige, hemma??? Ja, inte vet jag vad det blir och jag är så less på att alltid behöva planera allt själv i den här familjen.


Nä, nu ska jag kura ner mig i soffan med sonen och titta på tv.


Av Nettan - 13 maj 2009 11:47

OJ, sov visst till 11 idag vilket betyder att jag alltså är hemma idag också. När jag sover så länge så är det verkligen ett tecken på att jag inte mår bra, hoppas bara att det blir bättre under dagen för i morgon har jag heldag och avslutning på kursen Pedagogisk dokumentation och det vill jag inte missa.


I helgen hoppas jag på ett efterlängtat besök från Bålsta, ska bli så kul och jag tror det kommer bli en massa bröllopsplanering *kul*!!!


Nä, ska ta och hoppa in i duschen och försöka pigga på mig lite, sen blir det lite småplock här hemma, har en låda som måste lagas i min garderob b.l.a


På återseende!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards