Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Nettan - 8 maj 2009 18:41

Alltid när man stänger en fredag så hoppas man ju att barnen går hem tidigt så man kan komma ifrån iaf några minuter tidigare, men inte då 17.30 gick de sista hem...


Maken hade handlat (efter att först ringt mig såklart och frågat hur vi skulle göra med maten och VAD han skulle handla) och började med middagen när jag kom hem (den var alltså inte klar och inte stod den på det fina dukade bordet som inte var dukat), ryggbiff med pommes och grönsaker *mums*... NOT! Seg biff som fa´n, bläää....

Och själv så är han på ett mycket märkligt humör, så det känns så himla kul att "fira fredag", NOT på det heller. Nu har han åkt iväg en sväng och lilleman och jag är själva, önskar just nu att JAG hade fått vara själv typ tills i morgon eller så, det var så länge sen som JAG fick/hade liten EGEN tid! Finns det nåt bättre än att vara helt ensam ett dygn och bara bara bara bry sig om sig själv...

Av Nettan - 8 maj 2009 08:39

Och inte vilken fredag som hellst, utan det är min stägningsfredag *jippie*, NOT!

Vilket betyder att jag jobbar 9.30-17.30 Så nu på morgonen har jag hunnit plocka ur diskmaskinen, plockat undan i köket, plockat lite i sovrummet... Hade ju inte varit helt fel att vara hemma hela dagen. En ledig dag i veckan skulle sitta fint!

 Just nu skiner solen men jag tror att det skall bli lite sämre på e.m *suck*, nu vill jag ha sooool och värme ju.


Hur kvällen ser ut har jag ingen aning om, man kan ju alltid drömma om att maken har tagit egna initiativ och gjort en god middag när jag kommer hem och planerat in lite mys, fast som sagt, det är och förblir nog bara en dröm...


Ha en härlig fredag!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards