Direktlänk till inlägg 4 september 2009

金曜日、素晴らしい金曜日!

Av Nettan - 4 september 2009 21:16

ÄNTLIGEN fredag!


Vilken jädrans helvetes vecka! Så skönt att den är över, iaf jobbmässigt.

Har aldrig varit med om något liknande, var helt totalt slutkörd i morse när jag kom till jobbet, något "köksan" såg på en gång *ler*.


Kollegan kom inte tillbaka igår utan jag har i stort sett varit ensam sedan i onsdags, visst har jag haft vikarier men det är INTE samma sak som när man är ett fullt arbetslag. De övriga kollegorna i huset har varit helt fantastiska!! TACK, TACK, TACK för all hjälp!

Jag har absolut inte varit stressad av situationen men det tar verkligen på krafterna att vara ensam med nya barn + 2 inskolningar...


Igår hade vi träningsmatch mot KKS, säger bara *ASGARV*,  det var det absolut värsta jag har varit med om i bowling. Fy fan, vad dåligt jag spelade... Fick ihop 503 på FYRA serier!!!! Vilket betyder att jag hade 125,75 i snitt och mitt vanliga snitt ligger på 179, nånting, DET SÄGER ALLT!!!


Ikväll är maken ute med jobbet så just nu är det bara lilleman och jag hemma, något som jag verkligen behöver just nu känner jag. Sitter här och lyssnar på Spotify och surfar runt på nätet, ska snart krypa ner i sängen och klockan är bara 21.25


Just nu så snurrar tankarna bara runt i mitt huvud, ena minuten är jag glad, andra så himla arg...

Arg, glad, besviken, hoppfull, ledsen, lycklig...

ja, många känslor på en och samma gång!

Om jag känner såhär, vad ska då "några andra" känna?

Tänk om det fanns en endaste dag som kunde vara känslofri!


Jessisa, JAG BEHÖVER DIG NU!!!!

 
 
Ingen bild

Milla

4 september 2009 21:48

Har du spotify? :)

Kram

 
Mia

Mia

4 september 2009 22:00

Ja, det var ett konstigt och lustigt sammanträffande ang. Önnerud... :-)

Stor kram till dig, du verkar behöva det!

~Kram~

http://assar.bloggagratis.se

 
Jessisa

Jessisa

4 september 2009 22:39

Du vet att det finns alltid tid för att lyssna!!
KRAMAR

http://jessisa.bloggagratis.se

 
Marlie

Marlie

5 september 2009 07:38

Ungefär bara förnamnet på hur jag känner - dygnet runt! :(

PUSS

http://marliie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards