Alla inlägg den 21 september 2009

Av Nettan - 21 september 2009 22:03

Efterlyser 1. blogglust

               2. bloggämne

               3. bloggförfattare


Alltså, saknar mitt bloggande, men orkar inte, har inget att skriva om och söker då någon som kan blogga ÅT mig, smart vá???

 

Det enda jag vill nu är att få traska runt i skogen, höra tystnaden, känna den rena luften, rensa tankarna och plocka massor med svamp! Just nu känner jag mig så himla stressad, stressad, stressad, stressad, stressad för allt!

Måste varva ner...

 

Måste bara få skriva en sista sak: Milla, älskade Milla - DU vet var JAG finns....

 

(Ja, ni som bara känner mig via bloggen, NI måste verkligen undra??

Här skriver jag titt som tätt om mina älskade vänner att de vet var jag finns osv...

Det låter som om deras liv håller på att ja, jag vet inte vad...

MEN, det är ganska sjukt hur jävla jobbigt några av mina nära och kära har haft det på sista tiden,

hur otroligt det än är så är det bara dagens sanning, tyvärr! )


GOD NATT KÄRA VÄNNER!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards