Alla inlägg under januari 2009

Av Nettan - 2 januari 2009 09:23

Slipkillen håller på för fullt där uppe med golvet och det låter ungefär som ett jetplan kör omkring på övervåningen, shit vad det låter....

 Men OJJJJ så fint det blir däremot, har fotat flera kort men hittar inte grejen jag laddar över med in i datorn så det får bli lite senare som fotona kommer upp.

Av Nettan - 2 januari 2009 07:42

Har varit uppe i en timme nu och slipat väggarna innan golvkillen kommer, svidet är en blandning av trötthet och slipdamm kan jag säga...

 MEEEN, nu så... Ikväll kommer det nog kännas som om vi är en stort steg närmare det färdiga resultatet.


Frågan är bara vad vi skall göra under de 4-5 timmarna som han är här och håller på? Kanske ta tag i övriga husets rum för städning... hm, lite svårt eftersom det står saker överallt just nu... Tvättstugan kanske? Ja, jag tror nog det.


tener un buen día
Av Nettan - 1 januari 2009 21:33

Känner på mig att det här kommer bli ett KANONÅR!


Idag sov vi länge igen, åt sen frukost och låg kvar och slöade i sängen ett tag till. Har bara tagit det lungt idag och pulat här hemma. Såg en film på Tv1000 ? och bara mös...


T åkte och hämtade H och S och så kom dom hit och H bredspacklade vardagsrummet för i morgonbitti kommer killen och slipar golvet!!!


Kan ni tänka er, det börjar ta fart nu och jag är såå himlans glad.

Har även slagit bort all gammal klinkers framför öppnaspisen och det var INTE det lättaste precis, jävlar vad hårt det satt men nu är det iaf borta och vi skall fortsätta leta efter just DEN mosaiken som jag vill ha där.


Nu väntar bubbelbad med maken och sen sängen.


GONATT!


Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards