Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Fredag!!!

Av Nettan - 15 augusti 2008 18:33

Ja, ni ser ju... Jag hinner bara inte jobba och blogga samtidigt, så är det. Måste nog ta och spela lite lotto i helgen så jag slipper jobba :)

Fast faktiskt så har det varit SKITKUL å jobba de här dagarna, jag har verkligen stormtrivst! Idag köpte jag Frödings frysta tårta och kakor och bjöd mina kollegor på för i onsdags var det 1 år sedan som jag började där. Fattar ni, ETT HELT J...A ÅR!!!! Var tog det året vägen????


Igår kom äntligen Dolce Gabana tröjorna som jag köpt på tradera.

Visst är dom dö läckra, i str 80! Sessan kommer bli super fin i dem :) Fast jag skulle ju visserligen väldigt gärna vilja ha den turkosa i min str, ska verkligen försöka få tag i en sådan.

Förresten, igår när vi kom hem från jobb/fritids så började det regna på vägen, när jag väl hade parkerat bilen så såg det ut så här.

Fy fan vad det regnade, fanns inte en chans att gå ut och in i huset, det var bara att sitta kvar och vänta tills det värsta var över och för att efter en kort stund så var det strålande väder igen, hm.... mysko väder har vi verkligen i detta land.


Idag när jag kom hem så kom älsklingen med dessa underbara blommor, han hade försökt att skicka blombud till mitt jobb men det var tydligen för svårt för han ;)

En av roserna i extrem närbild


TACK ÄLSKLING, DOM ÄR SUPER FINA!!!


 
 
Ingen bild

Carinahttp://skalet2001.blogg.se

15 augusti 2008 19:42

WOW vilken överraskning med en blombukett bara så ändå.......eller fyller du år kanske?
Men guuud va tiden går, tycker du nyss började ditt jobb på förskolan......känns verkligen som "igår"
Kram och skål Carina

 
Ingen bild

Mia

15 augusti 2008 22:47

Åh, vilka fina blommor! Jag får aldrig blommor av min sambo... :-(
Apropå regnet så hamnade jag mitt i det på Kungsholmsstrand igår! Fast jag blir så "upplyft" av tokiga händelser, så jag gick där under mitt paraply (modell pyttelitet) och log och trallade. Folk trodde jag var helbäng, haha!
Kram på dig!
/Mia

 
Jessisa

Jessisa

18 augusti 2008 08:34

Vad roligt att få blommor, men svårt är det inte att buda blommar......

Ska kolla lite mer ang resa.

http://jessisa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards