Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Nettan - 18 augusti 2008 21:11

Så var då denna träningshelg avklarad.Vilken helg det har varit, 1 timmes teori, bowling 1½ timme, lunch och bowling i 1½ timme igen... Bägge dagarna! Men vi har lärt oss massor. Lördagkvällen var KANON, när vi kom till pensionatet så var det prisutdelning från frågesporten som hade varit, jag och P hade lika många rätt och det blev ett avgörande genom att sätta knorren på grisen och JAG VANN!!! Vad priset var? Jo att jag och den jag skulle dela rum med fick bo i SVITEN, det var ur mysigt! Super god buffé middag fick vi oxå och mellan 21-23 hade vi karaoke anläggningen. Shit vad kul det var och eftersom det bara var vi 16 på hela pensionatet så var det bara vi som sjön (hm..ni kanske ska läsa jag...), nä då, alla sjöng faktiskt utom en, kanske kanske sjöng jag lite lite mer än de andra....


Så igårkväll somnade jag tidigt och var väldigt trött men oerhört belåten.

Tack alla tjejer + J för att helgen blev så rolig. Ett STORT tack till C som körde hem när jag inte orkade.


Avslutar dagens bloggande innan nya dokusåpan "Singelmamman" börjar med att säga:

ETT STORT GRATTIS TILL LOTTA OCH KARIM FÖR ATT NI NU ÄR HERR OCH FRU L!

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards