Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

Bara 2 dagar kvar

Av Nettan - 13 augusti 2008 19:48

sen så är det helg igen då, det är märkligt hur fort vissa veckor går. Det var faktiskt riktigt kul att vara tillbaka på jobbet idag, visserligen är min lilla kille sjuk så jag fick vara på en av de andra avdelningarna men det tycker jag bara är roligt. Idag var även fler barn tillbaka men än så länge är det ganska många som är lediga.

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade familjen och sen åkte vi och firade Camilla. (hoppas du blev nöjd med presenten)


Och nu så är jag då hemma igen och nu är jag TRÖTT! Ska ta och duscha, ta fram kläder för i morgon och sen gå och lägga mig. Måste bara maila till den jag köpte senaste tröjorna på tradera, det har nämligen inte kommit något paket ännu... 


 
 
peter pc carlsson

peter pc carlsson

13 augusti 2008 20:01

en vecka kan gå så fort. Ibland vill man det och ibland vill man att den skall vara för evigt.

http://www.enbart.blogg.se

 
Carina

Carina

13 augusti 2008 20:35

Men jäklar vad du legat i med bloggandet
sista tiden då!!! :-)
Själv har jag legat på latsidan mer
än vanligt känns det som!
Ska ta och skärpa till mig.
Va pigg o fräsch du ser ut på bildena
med bebisen!
Kram Carina

http://skalet2001.blogg.se

 
Ingen bild

Camilla

13 augusti 2008 21:05

Jag är jätte nöjd med presenten... Tack så mycket...

Kramar

 
peter pc carlsson

peter pc carlsson

13 augusti 2008 21:21

Som svar på din fråga. Jag fann dig via Mer trafik.

http://www.enbart.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

13 augusti 2008 23:44

Som du skrev i ditt inlägg till mig så tror jag du har rätt att vårat rum kommer att bli busrummet om inte annat så fnitter-gamla minnen rummet :) ska bli kul att dela rum med dig vännen.

Kramar i massor

 
Nettan

Nettan

13 augusti 2008 23:54

Ha en bra kväll / natt !

http://hasselby.blogg.se

 
Jessisa

Jessisa

14 augusti 2008 07:58

Fast idag är det bara 1 dag kvar till helg.
Vi ska till Nyhyttan på sommarfest....

http://jessisa.bloggagratis.se

 
peter pc carlsson

peter pc carlsson

15 augusti 2008 00:18

Hej.

Jag bjuder in dig på en utmaning, en reflektion. Reflektion över några saker i livet. Hoppas att du antar utmaningen och för den vidare.

Kram

http://enbart.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 21 juli 2015 16:50

Vad hände? Sitter i en lägenhet på Gotland och känner en så stark känsla i kroppen , en annorlunda och tillfredsställande känsla, ett lugn och kroppen  bara skriker JAG ÄR HEMMA! Nu är det inte för att jag är på Gotland utan det är lägenheten som g...

Av Nettan - 23 februari 2013 10:01

Vaknar av att solens strålar skiner in genom fönstret, ÄNTLIGEN säger jag bara!   I veckan möblerade vi om i sovrummet, det blev kanonbra och jag älskar det! Det värsta är bara att jag nu kl 10 fortfarande ligger kvar i sängen och bara myser, så ...

Av Nettan - 22 februari 2013 22:02

Hur har det gått med det då? Jo, med facit i hand så har det gått väldigt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, Den största förändringen var att ta bort Vin och öl i de mängder det kunde bli, men det har totalt sett blivit 3 öl sedan nyår ...

Av Nettan - 3 januari 2013 22:42

Jag vill jag vill jag vill!!! Men jag har inte ork och inspiration, fast jag VILL! Hela året har jag egentligen haft massor av ämnen att skriva om, men har inte blivit nåt, ja nåt kanske men inget som räknas direkt. och nu har jag som sagt en ny...

Av Nettan - 27 september 2012 23:23

Är hemma och är sjuk men har både cellprovning, BUP möte och barnläkarmöte på schemat... Att vara mamma innebär alltså inte att man själv ska må dåligt om man har ett barn som mår dåligt, eller?   Att ta cellprov var en baggis, sen var det bara...

Presentation


40+/mamma/gift/skorpion/bowlare/barnskötare/samordnare/Hammarbyare/fb beroende/inredning/naturen/havet/svensk musik/

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards